اخبار داغ

با حضور بیش از 350 بسیجی

رزمایش شهید محمد منتظرالقائم در نطنز برگزار شد+ تصاویر

رزمایش شهید محمد منتظرالقائم در نطنز برگزار شد+ تصاویر
رزمایش شهید منتظرالقائم با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از بسیجیان حوزه مالک اشتر نطنز و حوزه سیدالشهدا(ع) بادرود در اردوگاه قدس نطنز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز رزمایش دو روزه تمرینات تاکتیکی و اردویی صحرایی یادبود شهید محمد منتظرالقائم متشکل از گردان های بیت المقدس و دسته های واکنش سریع سپاه ناحیه نطنز در روزهای پنجم و ششم اسفند در اردوگاه قدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

این رزمایش با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از بسیجیان حوزه مالک اشتر نطنز و حوزه سیدالشهدا(ع) بادرود برگزار شد.

,

در اولین روز از این رزمایش ابتدا نیروها پس از استقرار در محل  و ساماندهی نحوه کار با اسلحه کلاشینکف، مهارت تیر اندازی و تخمین مساحت و همچنین برنامه های فرهنگی را آموزش دیدند.

,

ائمه جمعه نطنز و بادرود و همچنین بخشدار بخش امامزاده در اولین روز رزمایش شهید منتظرالقائم با حضور در اردوگاه قدس نطنز از نزدیک شاهد اجرای برنامه ها در رزمایش بودند.

,

در روز دوم رزمایش، اجرای مراسم سان و سخنرانی، آموزش کنترل اغتششات و مقابله با ناآرامی ها، اجرای رزمایش اصلی پدافند غیرعامل و دفاع از کوی و برزن انجام شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز در حاشیه این رزمایش گفت: به یاری خداوند و با پیگیری های مکرر و تلاش بسیجیان و مسئولان حوزه ها و ناحیه این رزمایش بی نقص و خیلی خوب با دستیابی به اهداف مورد نظر برگزار شد.

,

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: این رزمایش با هدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و اغتشاشات احتمالی برگزار شد.

,

وی خاطر نشان کرد: در این دوره مباحث مختلفی از قبیل آشنایی و تیراندازی با سلاح سازمانی، آموزش دفاع از کوی و برزن، آموزش مبارزه با اغتشاشات احتمالی، پیاده روی شبانه و…به بسیجیان آموزش داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه