اخبار داغ

دوره باز آموزی امداد و نجات در لرستان برگزار شد

دوره باز آموزی امداد و نجات در لرستان برگزار شد
دوره باز آموزی امدادگران ونجاتگران شرکت کننده در طرح امدادو نجات نوروزی درمحل اردوگاه آموزشی شهید آیت الله کمالوند برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک صارم رضایی با بیان این که هدف از اجرای این دوره  ارتقاء سطح علمی و عملیاتی و همچنین توان عملیاتی امدادگران و نجاتگران در راستای خدمت و امدادرسانی مطلوب است،گفت: باتوجه به شناخت کامل جغرافیای استان، افزایش پوشش امدادی، تسهیل در اطلاع رسانی به مردم و برگزاری مانورهای کاربردی و آموزشی، امیدواریم با تداوم این دوره های آموزشی میزان زمان حضور و ارائه خدمات امداد رسانی مناسب در استان به نحو چشمگیری ملموس تر احساس شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی افزود: در مدت زمان اجرای  این طرح که از 25 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین 96می باشد، تعداد 26پایگاه امدادو نجات جاده ای با تجهیزات موردنیاز  و بیش از 360 نفر از پرسنل، نجاتگران و راننده ها در محور های مواصلاتی استان با آمادگی کامل درآستانه سال جدید مهیای خدمت رسانی به هموطنانمان می باشند.

,

 رضایی در پایان با تاکید بر بروز بودن فعالیت های امداد و نجات در ایام نوروز گفت: انتظار می رود امسال نیز این طرح ملی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه