اخبار داغ

رزمنده جبهه مقاومت :

حضور در سوریه، ضامن امنیت پایدار ایران است

حضور در سوریه، ضامن امنیت پایدار ایران است
نوروز حسین زاده اظهار کرد: حضور در سوریه یک الزام استراتژیک و اقدام هوشمندانه در جهت حفظ امنیت پایدار ایران و منافع منطقه ای جبهه مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، فرمانده اسبق گردان امام حسین (ع) شهرستان جلفا که به تازگی از جبهه مقاومت در سوریه بازگشته امشب در مراسم سوگواره فاطمی در مسجد قدمگاه هادیشهر با اشاره به توطئه های دشمنان در آتش افروزی بین مسلمانان گفت: سال ها است که کشورهای استکباری من جمله آمریکا و انگلیس پروژه جنگ افروزی را طراحی کرده اند و با مطالعه و بررسی جوانب و زوایای مختلف وقایع اخیر منطقه به این نکته پی می بریم که تشکیل، تجهیز و تشویق گروه های افراطی و تکفیری در بر هم زدن تمامیت ارضی و استقلال کشورهای درگیر در جنگ، به نوعی مقابله با موج بیداری اسلامی و در حقیقت جلوگیری از نفوذ و گسترش قدرت نرم منطقه ای و صدور پیام انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلفانیوز,

نوروز حسین زاده افزود: گروه های تروریسی توسط رژیم پلید و غاصب صهیونیستی ایجاد شده اند و بارزترین نشانه های آن، اشتراک منافع صهیونیست ها و وهابی ها و عدم انجام عملیات نظامی گروه های تکفیری بر علیه اسرائیل است که تا امروز حتی یک گلوله توسط آنها به طرف اسرائیل شلیک نشده و هیچ انتحار و انفجاری در اسرائیل صورت نگرفته است.
این مدافع حرم بیان کرد: ایران و حضور مستشاری آن در سوریه، حافظ امنیت، جان، مال و ناموس مردم مظلوم سوریه می باشد. از طرف دیگر این حضور یک الزام استراتژیک و اقدام هوشمندانه در جهت تامین امنیت پایدار ایران و حافظ منافع منطقه ای جبهه مقاومت است.
وی تصریح کرد: بحمدالله بخش عظیمی از خاک سوریه با کمک و پشتیبانی نیروهای ایرانی از وجود جرثومه های تروریستی پاکسازی شده و هم اکنون در اختیار ارتش نیروهای مردمی سوریه قرار دارد.
رزمنده و جانباز هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق در ادامه به اقتدار و سیادت نظامی ایران در سوریه اشاره کرده و گفت: هرگونه انجام عملیات نظامی در سوریه بایستی با هماهنگی تاکتیکی نیروهای ایرانی صورت گیرد و حتی توجیه نیروهای رده بالای روسیه جهت بمباران مناطق مورد هدف توسط نیروهای جوان و انقلابی کشورمان انجام می شود و این برتری عملیاتی در تمام جبهه مقاومت به قوت خود باقی است.
حسین زاده علل حضور ایران در جبهه های مقاومت را شمرده و اظهار کرد: معادلات منطقه ای و سایر وقایع مترتب بر آن ما را به این نتیجه می رساند که بایستی به دور از کشور خود، در خارج از مرزهای جغرافیایی به مصاف تکفیری ها رفت چرا که با این اقدام و تدبیر هوشمندانه، ضمن جلوگیری از نزدیک شدن تکفیری ها به مرزهای ایران، امنیت و ثبات کشور نیز تضمین می شود.

,
,
,
,
,

فرمانده اسبق گردان امام حسین شهرستان جلفا در بخش پایانی سخنان خود وضعیت وخیم مظلومان و آوارگان سوری را دردمندانه توصیف کرده و بیان کرد: هر فردی فارغ از دین و مذهب و مسلکی که دارد با مشاهده وضع و حال مظلومان سوریه عمیقا ناراحت می شود. هزاران نفر از مردم مظلوم، کودکان آواره و جنگ زده سوریه به منطقه زینبیه در جوار حرم حضرت زینب پناه آورده اند.
حسین زاده یادآور شد: کشور ایران به مدد کمک ها و مساعدت های بی نظیر و غیرقابل وصف مردم خود که نشان از فرهنگ نوع دوستی و قلب پاک آنان دارد به این مظلومان در حد توان خود یاری رسانده اند.
وی تصریح کرد: با شناختی که از مردم فهیم آگاه و مظلوم پرور خود داریم مطمئن هستیم این عمل خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه