اخبار داغ

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج:

اگر مدافعان حرم نبودند باید در مرز خودمان با داعش می‌جنگیدیم

اگر مدافعان حرم نبودند باید در مرز خودمان با داعش می‌جنگیدیم
حاج رحیمی با اشاره به رشادت ها وایثار مدافعان حرم در سوریه و عراق گفت: اگر مدافعان حرم نبودند باید در مرز خودمان با داعش می جنگیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محمد حاج رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با کوله بار با بیان اینکه حضور موفق و مقتدرانه سپاه پاسداران و بسیجیان مدافع حرم توطئه ها و تهدیدهای آمریکا، اسرائیل و عربستان و گروهک های تکفیری را در نطفه خنثی کرده است، اظهار داشت: به فرموده رهبری اگر بسیج و سپاه نبودند و مدافعان حرم در مقابل تروریست های داعش و تکفیری نمی ایستادند اکنون باید در داخل مرزهای کشور با دشمن درگیر جنگ می شدیم.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
وی در ادامه با بیان اینکه استکبار در مقابل اراده و همت گروه های مردمی بسیج، ناکام مانده است، افزود: هوشیاری و بیداری رزمندگان ایرانی و خنثی سازی توطئه های دشمن بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.
,
 
,
حاج رحیمی تأکید کرد: تفکر بسیج برگرفته از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است و همان طور که همین ارزش ها باعث پیروزی ما در جنگ سخت در مقابله با رژیم بعث عراق شد، در جنگ نرم هم با همین ارزش ها و آرمان ها می توانیم در مقابله مکر و حیله های استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کرد و به همین دلیل است که در دنیا، ایران را به عنوان مظهر مقاومت می‌شناسند.
,
 
,
این مقام مسئول با اشاره به اینکه فعالیت و حضور پرشور نوجوانان و جوانان کشور در فعالیت‌های بسیج جای شکر دارد و این حضور، آینده کشور و نظام را تضمین می‌کند، اظهار داشت: با بسیج بودن نه تنها برای آینده نظام، اسلام و مذهب مفید است بلکه هم اکنون برای حفظ جوانان و نوجوانان از انحرافات خطرناک راهی جزء پیوستن به بسیج وجود ندارد.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه بسیج در تربیت دانش‌آموزان و نوجوانان اثر فوق‌العاده‌ای دارد، گفت: اگر خانواده‌ها بدانند جوانان و نوجوانان با چه هجمه سنگینی توسط دشمنان روبه‌رو هستند حتماً آنها را ترغیب به حضور در اماکن فرهنگی هم چون بسیج خواهند کرد، چرا که دشمن از طرق گوناگون درصدد نابودی نسل جوان ماست و خانواده‌ها نباید جای هیچ درنگی در این موضوع داشته باشند.
,
 
,
حاج رحیمی با اشاره به اینکه صیانت امروز نظام و امت در تلاش‌ها و حراست نیروهای مسلح از انقلاب اسلامی است، نشان کرد: دشمن از هیچ راهی برای خدشه وارد کردن به این نیروهای برخواسته از دل مردم دست بر نمی‌دارد و باید قدردان این نهادهای مردمی و انقلابی بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه