اخبار داغ

بخشدار جزیره خارگ:

نیروهای غیر بومی در جزیره خارگ شناسایی و اخراج می شوند

نیروهای غیر بومی در جزیره خارگ شناسایی و اخراج می شوند
بخشدار جزیره خارگ گفت: شرکت ها کم و بیش در جذب نیروهای بومی همکاری می کنند اما در صورتی که نیرویی از بیرون جذب شرکت ها شود، فرد مورد نظر را شناسایی و برای اخراج از جزیره اقدام می شود که در حال حاضر در انجام این کار موفق بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ آمار و ارقام رسمی کشور حال و روز خوشی را برای اشتغال به عنوان مهمترین مطالبه و دغدغه جوانان نشان نمی‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

بیکاری در جامعه امروزی عوامل مختلفی دارد که یکی از آن ها پر شدن ظرفیت جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی است که یکی از عوامل افزایش بیکاری است و دیگری ترک شغل و از شاخه ای به شاخه ی دیگر پریدن است که از مهم‌ترین عامل ترک شغل دستمزد پایین و قراردادهای موقت کار است که هراس از اخراج و ترک کار، باعث گرایش شدید کارجویان ایرانی به مشاغل دولتی شده است، از این رو جزیره خارگ با وجود شرکت های نفتی که بزرگترین صادر کننده نفت را به خود اختصاص داده است از این مهم مستثنا نیست.

,

به همین منظور به سراغ محمد رضایی بخشدار ویژه جزیره خارگ رفتیم و علت بیکاری و چگونگی به کار گیری بومیان جزیره را جویا شدیم که در ادامه می خوانیم.

,

بخشداری جزیره خارگ در بحث اشتغال چه اقداماتی را انجام داده است؟

, بخشداری جزیره خارگ در بحث اشتغال چه اقداماتی را انجام داده است؟, بخشداری جزیره خارگ در بحث اشتغال چه اقداماتی را انجام داده است؟,

یکی از اولویت های بخشداری جزیره خارگ بحث اشتغال بومیان جزیره بوده است که با توجه به مشکلات اشتغال در فروردین امسال بانک اطلاعاتی ایجاد شد که طی آن افراد جویای کار جهت نام نویسی و قرار گرفتن در کارگاه اشتغال فراخوان شدند.

, یکی از اولویت های بخشداری جزیره خارگ بحث اشتغال بومیان جزیره بوده است که با توجه به مشکلات اشتغال در فروردین امسال بانک اطلاعاتی ایجاد شد که طی آن افراد جویای کار جهت نام نویسی و قرار گرفتن در کارگاه اشتغال فراخوان شدند.,

با ایجاد کارگروه اشتغال چند نفر مشغول به کارگیری شدند؟

, با ایجاد کارگروه اشتغال چند نفر مشغول به کارگیری شدند؟, با ایجاد کارگروه اشتغال چند نفر مشغول به کارگیری شدند؟,

با آنالیز کردن این افراد، کسانی که جویای شغل بهتری بودند از افراد بی کار جدا شدند و در حال حاضر 96 نفر از بومیان جزیره خارگ و 46 نفر از بومیان استان در شرکت ها به کار گیری شدند.

, با آنالیز کردن این افراد، کسانی که جویای شغل بهتری بودند از افراد بی کار جدا شدند و در حال حاضر 96 نفر از بومیان جزیره خارگ و 46 نفر از بومیان استان در شرکت ها به کار گیری شدند.,

بومیان جزیره خارگ در اولویت چندم اشتغال قرار دارند؟

, بومیان جزیره خارگ در اولویت چندم اشتغال قرار دارند؟, بومیان جزیره خارگ در اولویت چندم اشتغال قرار دارند؟,

طی مکاتبات انجام شده با شرکت ها قرار بر این شد بومیان جزیره خارگ را در اولویت اول قرار دهند و به کار گیری کنند.

, طی مکاتبات انجام شده با شرکت ها قرار بر این شد بومیان جزیره خارگ را در اولویت اول قرار دهند و به کار گیری کنند.,

آیا شاهد رشد و تغییراتی در زمینه اشتغال بوده اید؟

, آیا شاهد رشد و تغییراتی در زمینه اشتغال بوده اید؟, آیا شاهد رشد و تغییراتی در زمینه اشتغال بوده اید؟,

با توجه به عدم وجود کارگاه اشتغال در جزیره خارگ، با حضور اعضا و دبیری اداره کار و امور اجتماعی، 6 گروه اشتغال در جزیره خارگ برگزار شد که با ایجاد کار گروه اشتغال رشد خوبی در زمینه اشتغال و ساماندهی آن شده است.

, با توجه به عدم وجود کارگاه اشتغال در جزیره خارگ، با حضور اعضا و دبیری اداره کار و امور اجتماعی، 6 گروه اشتغال در جزیره خارگ برگزار شد که با ایجاد کار گروه اشتغال رشد خوبی در زمینه اشتغال و ساماندهی آن شده است.,

هدف از برگزاری کارگروه اشتغال چه بوده است؟

, هدف از برگزاری کارگروه اشتغال چه بوده است؟, هدف از برگزاری کارگروه اشتغال چه بوده است؟,

هدف از ایجاد این کار گروه ها با توجه با نیاز شهروندان جزیره خارگ، جذب نیروهای بومی جزیره و بعد از آن بومیان استان بوده است.

, هدف از ایجاد این کار گروه ها با توجه با نیاز شهروندان جزیره خارگ، جذب نیروهای بومی جزیره و بعد از آن بومیان استان بوده است.,

آیا شرکت ها در زمینه جذب بومیان همکاری می کنند؟

, آیا شرکت ها در زمینه جذب بومیان همکاری می کنند؟, آیا شرکت ها در زمینه جذب بومیان همکاری می کنند؟,

شرکت ها کم و بیش در جذب نیروهای بومی همکاری می کنند اما در صورتی که نیرویی از بیرون جذب شرکت ها شود، فرد مورد نظر را شناسایی و برای اخراج از جزیره اقدام می شود که در حال حاضر در انجام این کار موفق بوده ایم.

, شرکت ها کم و بیش در جذب نیروهای بومی همکاری می کنند اما در صورتی که نیرویی از بیرون جذب شرکت ها شود، فرد مورد نظر را شناسایی و برای اخراج از جزیره اقدام می شود که در حال حاضر در انجام این کار موفق بوده ایم.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه