اخبار داغ

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در هفته ای که گذشت/ از کشف گازوئیل های قاچاق در سراوان تا قاچاق سوخت یارانه ای در خاش

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در هفته ای که گذشت/ از کشف گازوئیل های قاچاق در سراوان تا قاچاق سوخت یارانه ای در خاش
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش از کشف مقادیر زیادی سوخت قاچاق یارانه ای دراین شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، مهمترین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان،, :,

 

,

قاچاقچی بنزین 86 میلیون ریال جریمه شد

, قاچاقچی بنزین 86 میلیون ریال جریمه شد,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش در این رابطه اظهار داشت: ماموران انتظامی به راننده یک دستگاه خودروی وانت تویوتا که در یک چهاردیواری در حال سوخت گیری بود مشکوک شدند و پس از درگیری مسلحانه مقدار هزار و 680 لیتر بنزین از این محل کشف شد که در بررسی های بعدی مشخص شد که هزار و 260 لیتر بنزین نیز به هدر رفته است.

,

علی کیخا ادامه داد: با توجه به استعلام صورت گرفته و پاسخ شرکت پخش فرآورده های نفتی مشخص شد سوخت ها یارانه ای بوده است .

,

وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات و اقرار متهم و ارائه ندادن مدارک و مستندات و موقعیت خاص منطقه تخلف محرز دانسته شد و متخلف از حیث مباشرت به قاچاق بنزین به پرداخت 62 میلیون و 868 هزار ریال و از حیث اتلاف هزار و 260 لیتر بنزین معادل 23 میلیون و 568 هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

,

کشف 50 حلقه لاستیک خودرو و محکومیت 53 میلیون ریالی متخلف

, کشف 50 حلقه لاستیک خودرو و محکومیت 53 میلیون ریالی متخلف,

مأمورین مبارزه با قاچاق کالا در نزدیکی شهرستان زاهدان به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک که با توجه به دستور ایست مأمورین پلیس، راننده توجه ای نکرده و اقدام به متواری شدن نمود که با تعقیب صورت گرفته متخلف در یک چهاردیواری شناسایی و 50 حلقه لاستیک خودروی قاچاق نیز کشف شد.

, مأمورین مبارزه با قاچاق کالا در نزدیکی شهرستان زاهدان به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک که با توجه به دستور ایست مأمورین پلیس، راننده توجه ای نکرده و اقدام به متواری شدن نمود که با تعقیب صورت گرفته متخلف در یک چهاردیواری شناسایی و 50 حلقه لاستیک خودروی قاچاق نیز کشف شد.,

در همین راستا با تحویل کالاها به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان، رسیدگی به پرونده در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زاهدان آغاز شد.

,

در ادامه متهم به انجام تخلف قاچاق کالا اقرار و بر همین اساس شعبه رسیدگی کننده اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت به جزای نقدی به میزان 53 میلیون ریال و ضبط کالاهای مکشوفه نمود.

,

دو قاچاقچی سوخت جمعاً 373 میلیون ریال جریمه شدند

, دو قاچاقچی سوخت جمعاً 373 میلیون ریال جریمه شدند,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان اظهار داشت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی از یک دستگاه کامیون 12 هزار لیتر نفت گاز بدون مجوزهای قانونی کشف کردند و پس از توقیف خودرو به همراه مواد سوختی پرونده متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

,

موسی عباس زاده محمودی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به موقعیت مرزی منطقه و شایع بودن قاچاق فرآورده های نفتی اتهام انتسابی را محرز و مسلم دانست و مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حکم به ضبط مواد سوختی و پرداخت جزای نقدی به میزان 220 میلیون و 38 هزار ریال در حق دولت صادر کرد.

,

وی در ادامه از رسیدگی به پرونده دیگری خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون 10 هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز که به صورت غیرقانونی در حال حمل بود کشف کردند که پرونده متشکله برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

,

محمودی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به گزارش ضابطان، اقرار متهم و استعلامات صورت گرفته تخلف مباشرت در قاچاق سوخت را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط 10 هزار لیتر سوخت به پرداخت 153 میلیون ریال محکوم کرد.

,

وضعیت مبارزه با قاچاق کالا مطلوب نمی باشد

, وضعیت مبارزه با قاچاق کالا مطلوب نمی باشد,

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش از رسیدگی به 60 فقره پرونده تخلفاتی در ماه گذشته خبر داد و در این خصوص بیان نمود: در بهمن ماه تعداد 64 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالاو ارز، بهداشت دارو و درمان و همچنین کالا و خدمات وارده داشته ایم که متخلفین در مجموع به میزان 2 میلیارد و 214 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.

, رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خاش از رسیدگی به 60 فقره پرونده تخلفاتی در ماه گذشته خبر داد و در این خصوص بیان نمود: در بهمن ماه تعداد 64 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالاو ارز، بهداشت دارو و درمان و همچنین کالا و خدمات وارده داشته ایم که متخلفین در مجموع به میزان 2 میلیارد و 214 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.,

علی کیخا اظهار داشت: در خصوص شناسایی و مقابله با قاچاقچیان جلسات متعددی تشکیل گردیده و امیدواریم این جلسات منجر به نتایج مثبت شود زیرا با تمام تلاش های ضابطین همچنان وضعیت مبارزه با قاچاق مطلوب نیست.

,

وی در پایان افزود: در ماه گذشته در حوزه بهداشت دارو درمان و دامپزشکی فقط 1 پرونده وارده داشته ایم که با توجه به نارضایتی شهروندان و نیاز به توجه بیشتر به سلامت مردم نظارت ها توسط دستگاه های متولی در این حوزه نیز باید تقویت شود.

,

قاچاقچی لاستیک خودرو و پتو با رأی تعزیرات حکومتی تعزیر شدند

, قاچاقچی لاستیک خودرو و پتو با رأی تعزیرات حکومتی تعزیر شدن, قاچاقچی لاستیک خودرو و پتو با رأی تعزیرات حکومتی تعزیر شدن, د,

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار گفت: مأمورین انتظامی از یک دستگاه خودرو  تعداد 10 حلقه لاستیک خودرو مشکوک به قاچاق کشف و پرونده متشکله را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

,

محمود میرشکار بیان داشت: با توجه به رسیدگی پرونده در تعزیرات حکومتی شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز دانست و متخلف را به میزان 92 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم کرد.

,

وی در ادامه اظهار داشت: در پرونده دیگری ضابطین تعزیرات حکومتی از یک دستگاه خودروی پژو 405 تعداد 63 تخته پتو که بصورت فشرده جاسازی شده بود را کشف کردند.

,

میرشکار در پایان افزود: با توجه به اظهارات بلاوجه متهم و سایر محتویات موجود در پرونده تخلف محرز دانسته شد و متخلف به میزان 71 میلیون ریال و ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه