اخبار داغ

رئیس کشتی اردستان:

اردستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان

اردستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان
مهرداد پویان گفت: تیم های کشتی کارگران کاشان و خانه کشتی تجدداصفهان مقامهای دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان، رئیس هیئت کشتی اردستان اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام مرحومین فدوی و پهلوان یزدانبخش قهرمان خود را شناخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

مهرداد پویان در مراسم اختتامیه مسابقات چند جانبه کشتی که بین شهرهای اردستان، کاشان و اصفهان برگزار شد گفت: تیم اردستان با نتیجه هفت بر دو تیم کارگران کاشان را شکست داد و به مقام قهرمانی نائل آمد.

,

وی افزود: تیم های کشتی کارگران کاشان وخانه کشتی تجدداصفهان مقامهای دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

,

رئیس هیئت کشتی اردستان با بیان اینکه اینگونه مسابقات سالی دو یا سه بار به صورت دوستانه برگزار می گردد تصریح کرد: تیم های اردستانی هم در مسابقات شهرهای همجوار نیز شرکت می کنند.

,

پویان تصریح کرد: یکی از داوران بین المللی استان اصفهان به اتفاق داوران اردستانی این مسابقات را داوری کردند.

,

وی با بیان اینکه کلیه هزینه های اسکان، پذیرایی و ناهار کشتی گیران به عهده هیئت کشتی اردستان بوده تصریح کرد: این هیئت در سال جاری حتی یک ریال بودجه از جایی دریافت نکرده و هزینه ها بصورت خودیاری پیش کسوتان تامین می شود.

,

رئیس هیئت کشتی اردستان با بیان اینکه پتانسیلی که در کشتی اردستان وجود داردتصریح کرد: مسئولان با کمی همت و پیگیری و در نظر گرفتن بودجه برای کشتی، تیمهای اردستانی می توانند حرفی برای گفتن در سطح کشور داشته باشند.

, ,
2
,
2
, 2, 2,
,
3
,
3
, 3, 3,
,
4
,
4
, 4, 4,
,
5
,
5
, 5, 5,
,
6
,
6
, 6, 6,
,
7
,
7
, 7, 7,
,
8
,
8
, 8, 8,
,
9
,
9
, 9, 9,
,
12
,
12
, 12, 12,

انتهای پیام /

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه