اخبار داغ

فرمانده انتظامی زابل:

دستگیری سارق مهد کودک حنانه زابل/ تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد

دستگیری سارق مهد کودک حنانه زابل/ تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد
فرمانده انتظامی شهرستان زابل عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی زابل متهم پرونده سرقت از مهدکودک حنانه دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اوشیدا غلامرضا نجابت ابراز داشت: پس از اعلام موضوع سرقت از مهدکودک حنانه زابل این موضوع به طور جدی در دستور کار ماموران انتظامی زابل قرار گرفت تا با شناسایی و دستگیری به موقع متهمان با ان ها برخورد شود.

وی افزود: پس از بررسی موضوع ردپای سارقی حرفه ای در این پرونده کشف شد که با شناسایی و محل اختفای وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر و تکمیل پرونده به اداره منتقل شد.

سرهنگ نجابت تصریح کرد: متهم پرونده سابقه سرقت مسلحانه و قتل را نیز در پرونده دارد و پس از دستگیری هرگونه ارتباط با این پرونده را رد می کرد اما با شناسایی توسط مالباختگان لب به اعتراف گشود.

وی با بیان اینکه متهم این پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد ابراز داشت: با توجه به وجود دو متهم دیگر در این پرونده دستگیری همدستان وی همچنان ادامه دارد تا با برخوررد مقضایی به جزای اعمال خود برسند.

فرمانده انتظامی زابل در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان زابل با جدیت در مقابل متخلفان و برهم زنندگان آرامش و آسایش مردم ایستاده و در این راه هیچ گونه اغماض و چشم پوشی نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه