اخبار داغ

به مناسبت آغاز دهه دوم فاطمیه؛

شهرستان زابل میزبان نمایشگاه و سوگواره یاس کبود می شود

شهرستان زابل میزبان نمایشگاه و سوگواره یاس کبود می شود
رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زابل عنوان کرد: به مناسبت آغاز دهه دوم فاطمیه سوگواره و نمایشگاه یاس کبود در شهرستان زابل برگزار می شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا حجه الاسلام اسماعیل بامری ابراز داشت: سوگواره یاس کبود از هشتم تا دوازدهم اسفند ماه در بقعه سید باقر شهرستان زابل برگزار می شود .

وی با بیان اینکه، نمایشگاه یاس کبود با همکاری و مشارکت گروه فرهنگی رهروان ثقلین سیستان برگزار می شود افزود: دوستداران اهل بیت می توانند در روزهای ذکرشده از ساعت ۱۶ تا ۲۰ بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل با بیان اینکه، نمایشگاه یاس کبود دارای غرفه های پربار عرضه محصولات فرهنگی، حجاب و عفاف، امامت و مهدویت می باشد خاطرنشان کرد: با آشنایی بیشتر افراد با حضرت زهرا و فرهنگ فاطمی با بازدید و بهره برداری از این نمایشگاه می توان تاثیرات سازنده و به سزایی بر اقشار مختلف جامعه گذاشت.

حجه الاسلام بامری با اشاره به اینکه، نمایشگاه یاس کبود با محور قرار دادن سبک زندگی فاطمی قصد آشنایی بیشتر مردم با شخصیت حضرت زهرا را دارد تاکید کرد: فاطمه زهرا (س) دارای شخصیت بی نظیر و سازنده ای است که با الگو گرفتن از ایشان می توان به مدارج عالی دینی رسید.

وی در پایان کفت: حضرت زهرا با شخصیت استثنایی خود تاثیر به سزایی بر مردم و به ویژه بانوان دارند بنابراین بانوان ایران اسلامی با تاسی از ایشان می توانند در تمامی اعصار بر ایمان خود افزوده و موفقیت های فراوانی را از آن خود و جامعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه