اخبار داغ

مسئول نمایندگی و لی فقیه در سپاه جیرفت و عنبرآباد،

بحث آشتی ملی خلاف مشی شهداء،اهانت به مردم و خدمت به دشمنان نظام است

بحث آشتی ملی خلاف مشی شهداء،اهانت به مردم و خدمت به دشمنان نظام است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جیرفت و عنبرآباد گفت: برخی بحث آشتی ملی را مطرح می کنند این آشتی ملی خلاف مشی شهداء ، اهانت به مردم و خدمت به دشمنان نظام است ، مردم با هم وحدت دارند و یک دل هستند اما با کسانی که حرمت عاشورا را شکستند ، به هیئت عزادارن حسین به علی علیه السلام حمله کردند ، سنگ زدند و خیمه های حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را آتش زدند قهرند و آشتی نمی کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ؛به نقل از  سفیرجنوب ؛حجت الاسلام و المسلمین براهویی مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در یادواره شهدای روستای کویز بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد اظهار کرد: محفل و انس شهداء توفقیق می خواهد و خداوند این توفیق را نصیب کرده تا در جلسه ی یادواره شهداء حضور پیدا کنیم  با حضور در یادواره شهداء با شهداء عهدی دوباره بستیم و به آن عهدی که بستیم پایداریم و به کوری چشم دشمنان پیرو رهبرمان هستیم و خواهیم بود. اما شاهد عدم حضور برخی مسئولین در این یادواره هستیم که آنها خودشان توفیق را از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سفیرجنوب ,

حجت الاسلام و المسلمین براهویی با اشاره به جایگاه و مقام بالای شهداء افزود: اگر پی به حقیقت شهداء می بردیم  هیچ سجده ای از ما خالی از دعای (اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک) نبود .

,

IMG_3811

, IMG_3811,

 

,

 

,

شهدا به ما درس استقلال دادند که می توانیم در برابر ابر قدرت های دنیا بایستیم

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت و عنبرآباد ابراز کرد:  این که حضرت آقا از ما مطالبه ی جهاد کبیر می کند جهاد کبیر به معنای  تبعیت نکردن از دشمنی است که خون جوانان ما را ریخته برای ما نقشه کشیده و کمر به نابودی ما بسته است و باید طوری حرکت و عمل نماییم که زمینه ی تبعیت از دشمن در تمام مسائل فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و….. فراهم نشود ،  شهدا به ما درس استقلال دادند که می توانیم در برابر ابر قدرت های دنیا بایستیم حرف خودمان را بزنیم و حق خودمان را بگیریم.

,

 

,

 

,

IMG_3822

, IMG_3822,

دشمنان به دنبال کم رنگ کردن فرهنگ قرآن کریم هستند/ قرآن به ما درس سیاست می دهد

,

وی بیان تشریح کرد: دشمنان می خواهند باور قرآنی و عاشورایی نداشته باشیم و به دنبال کم رنگ کردن فرهنگ قرآن هستند ، قرآن به ما درس سیاست می دهد آنانی که در خط توحید ، نبوت و امامت هستند حق ندارند با دشمن سلام علیک کنند ،  لبخند دیپلماتیک بزنند اما برخی ها نام ایمان را یدک می کشند.

,

افرادی که به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا و رابطه با آمریکا هستند باید دهانشان را دهانشان را گِل گرفت

,

 

,

حجت السلام براهویی با اشاره به آیه ی ۱۱۸ سوره ی آل عمران اذعان کرد:  دشمنان با ما دوست نمی شوند و به دنبال ضربه زدن هستند ، افرادی که به دنبال حذف شعار مربگ بر آمریکا و رابطه با آمریکا هستند باید دهانشان را گِل  گرفت زیرا برخلاف سیاست قرآن حرکت می کنند ، قرآن به ما درست سیاست می دهد که به نامردها نمی شود دوست شد.

,

برخی ها آمریکا را شیطان بزرگ نمی دانند و آن را کدخدا می دانند/برجام ۱۵ سال قدرت ایران را به عقب برد

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت و عنبرآباد خاطر نشان کرد: امام (ره) که ایمان به قرآن خدا و پیغمبر (ص) دارد بر اساس آیات قرآن می فرماید ، آمریکا شیطان بزرگ است و حضرت آقا می فرماید آمریکا شیطان اعظم است پس با شیطان نمی شود ارتباط برقرار کرد اما امروزه شاهدیم برخی ها بر خلاف قرآن عمل می کنند ،   آمریکا را شیطان بزرگ نمی دانند ،  آن را کدخدا می دانند و به آمریکا خوش بین هستند.

,

 

,

وی با اشاره به مذاکرات یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند،  به این مذاکرات خوش بین نیستم آمریکایی ها بد عهدند و نمی شود اعتماد کرد اما برخی ها رفتند مذاکره کردند و برجام نا فرجام را امضاء نمودند ،  در اوایل مذاکرات به دلسوزان نظام و خانواده معظم شهداء که به آنها می گفتند مواظب باشیم گفتند دلواپسان و شما عینک بد بینی زده اید  و اگر نمی خواهید برکات برجام را ببینید  عینک بزنید و حالا مانده اند چکار کنند ،   پس از امضاء برجام نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و سگ حار آمریکا در منطقه گفت ، آقای ترامپ مبادا برجام را پاره کنید برجام امنیت اسرائیل را تأمین کرد و وزیر خارجه سعودی گفت برجام ۱۵ سال قدرت ایران را به عقب برد .

,

 

,

در فتنه ۸۸ شعار دادند  انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است

,

 

,

وی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت:فتنه گران در طول هشت ماه به دشمنان این نظام و انقلاب  و دوستانشان (آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار ) خدمت کردند به رهبری و خون شهداء و مردم خیانت کردند ، خسارات جبران ناپذیری را وارد نمودند و دشمن را امیدوار ساختند و  شعار دادند تقلب بهانه است ،   نظریه پرداز آمریکایی در فتنه ۸۸ گفت دوستان ما در ایران خیلی زود وارد فاز آخر شدند و شعار دادند  انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.

,

بحث آشتی ملی خلاف مشی شهداء ، اهانت به مردم و خدمت به دشمنان نظام است

,

حجت الاسلام براهویی تصریح کرد: الان برخی بحث آشتی ملی را مطرح می کنند این آشتی ملی  خلاف مشی شهداء ، اهانت به مردم و خدمت به دشمنان نظام  است  ، حضرت آقا فرمودند بعضی ها یاد گرفته اند از ادبیاتی صحبت می کنند  و آشتی ملی را مطرح می کنند مگر مردم با هم قهرند ،  مردم همگام آمدند در نه دی و  بیست و دوم بهمن  ماه چشم آمریکایی ها و صهیونیست ها را کور کردند مردم با هم وحدت دارند و یک دل هستند اما با کسانی که حرمت عاشورا را شکستند ،  به هیئت عزادارن حسین به علی (علیه السلام) حمله کردند ، سنگ زدند و خیمه های حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)  را آتش زدند قهرند و آشتی نمی کنند .

,

فتنه گران در سال ۸۸ جنایات وحشیانه لشکریان یزید را انجام دادند

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت و عنبرآباد ادامه داد: فتنه گران عکس امام (ره) را پاره کردند به مقدسات توهین کردند به بچه های سپاه و ناجا حمله نمودند ،  مساجد را آتش زدند ، مردم را مورد ضرب و شتم قرار داند و جنایات وحشیانه ی لشکریان یزید را در عاشورای ۸۸ انجام دادند.

,

عده ای بی بصیرت و جدا شده از راه شهداء به دنبال تطهیر فتنه گران هستند

,

وی گفت:ای اهل ایمان باید مرزمان با کفار مشخص باشد برخی ها در داخل به دنبال تطهیر سران فتنه هستند و عد ای بی بصیرت و جدا شده از راه شهداء می خواهند جریان فتنه و فتنه گران از ذهن مردم پاک شود اما پاک نمی شود گرچه بحث آشتی ملی را مطرح می کنند ، در ادبیات سیاسی کشورها طرح آشتی ملی زمانی مطرح می شود که در آن کشورها جنگ داخلی  باشد امنیت شان در خطر باشد و دچار بحران شده باشند در کشورهایی مثل سودان جنوبی ، لیبی و عراق که دچار یک گرگ وحشی و افسار گسیخته چون داعش شده است می آیند طرح آشتی ملی را مطرح می کنند اما در کشور ما از این خبر ها نیست.

,

با بیان طرح آشتی ملی  می خواهند از زیر بار مسئولیت و قول هایی که داده اند فرار کنند و الان شروع به حاشیه سازی می کنند

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: با بیان طرح آشتی ملی هدف دارند و می خواهند از زیر بار مسئولیت هایی که قول و وعده صد روز داده اند و الان به یازده صد روزه تبدیل شده است فرار کنند ،  در برجام بلافاصله قول دادند تمام تحریم  ها برداشته می شود  اما نشد ، تابلوهای فردو را انداختند و قلب راکتور اراک را پلمب کردند اما طرف مقابل هیچ کار نکرد  و تحریم های ده ساله را تمدید کرد حالا  با بیان طرح آشتی ملی می خواهند از زیر بار کارههای که انجام داده اند فرار کنند و  الان شروع به حاشیه سازی می کنند.

,

حجت الاسلام براهویی گفت : در سال ۹۴ و ۹۵ هیچ تخصیصی برای بحث آموزش و تبیین مفاهیم قرآنی اجرایی و محقق نشده است و تا زمانی که ما نسبت به قرآن بی اهمیت هستیم و تمام توجهمان را  روی بحث کنسرت و…. گذاشتیم چه توقعی داریم فرزندانمان در مسیر شهداء و قرآن باشند.

,

وی اظهار کرد: مردم با هم وحدت دارند متحدند و آنجایی که پای اسلام ، ارزش ها و استقلال در میان باشد می آیند همانجور که در حماسه ۲۲ بهمن آمدند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران ، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار زدند ، شهدای ما همانجور که جانانه رزم کردند و اجازه ی نفوذ دشمن را ندادند امروز ما مردم ، مسئولین و سیاسیون نباید اجازه نفوذ دشمن را بدهیم و برای دفاع از سنگرهای اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی همانند شهداء عمل نماییم.

,

IMG_3766

, IMG_3766,

IMG_3781

, IMG_3781,

IMG_3800

, IMG_3800,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه