اخبار داغ

نماینده اسبق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران پاسخ لازم به یاوه گویی دولت ترکیه و عربستان را بدهند/ تجارت و ارتباط با اردوغان بزرگترین اجحاف در حق مردم

ملت ایران پاسخ لازم به یاوه گویی دولت ترکیه و عربستان را بدهند/ تجارت و ارتباط با اردوغان بزرگترین اجحاف در حق مردم
نماینده اسبق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ایران با صلابت و اقتدار پاسخ لازم به یاوه گویی دولت ترکیه و عربستان را بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا عباسعلی نورا ابراز داشت: مردم ایران باید پاسخ لازم به یاوه گویی دولت ترکیه و دولت عربستان را بدهند بنابراین نقش دوگانه اردوغان که موجب چراغ سبز دولت مردان ما شده است، مردم را نباید خام کند.

وی افزود: اردوغان با کودتای ساختگی هزاران متفکر و اندیشمند ترکیه را در غل و زنجیر کرد و برای جلوگیری از پروپوگاندای آمریکا و ترامپ دم دمی مزاج ، به ساز زن آنها مبدل شده است و همسو با ترامپ ساز می زند بنابراین هر ایرانی که به هر دلیل به کشور نا امن و طرفدار تروریست ها سفر کند یا وارد معامله با انها شود باید به دوستی وطن شک کند چون او با این کار کمک به یاوه گویی های اردوغان می کند.

نورا تصریح کرد: هر کس وارد تجارت با دولت اردوغان شود صرف نظر از اینکه به تولید کشور خسران وارد می کند بزرگترین اجحاف را به وطن و مردم و اعتقادات وارد می کند که یک روز باید پاسخگوی این اجحاف باشد.

نماینده اسبق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران همانند همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و با تمام وجود در راستای اعتلای نظام اسلامی ایران گام برخواهند داشت بنابراین با بصیرت موجود دشمنان اسلام را به خوبی می شناسند.
انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه