اخبار داغ

مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان؛

پذیرائی از زوار پاکستان حرکت به سمت وحدت اسلامی/سازمان زندانها در این مقوله نقش موثری ایفا کرده

پذیرائی از زوار پاکستان حرکت به سمت وحدت اسلامی/سازمان زندانها در این مقوله نقش موثری ایفا کرده
مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان با حضور در اداره کل زندانهای استان با علیرضا بابایی مدیر کل این اداره دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دادمردان، سرهنگ پناهی مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان با حضور در اداره کل زندانهای استان با علیرضا بابایی مدیر کل این اداره دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان،,

در این دیدار سرهنگ پناهی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های اداره کل زندانهای استان در سال ۹۵، در راستای دست یابی به اهداف متعالی بسیج، زحمات خالصانه بسیجیان پایگاه مقاومت شهید لاجوردی زندانهای استان در اسکان و پذیرائی از زائرین اربعین حسینی کشور پاکستان را حرکت در جهت اهداف نظام در رسیدن به وحدت اسلامی دانست.

,

مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان همچنین با بیان شرحی از همایش شورای قشر بسیج از همکاری و مساعدت اداره کل زندانهای استان و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید لاجوردی در برگزاری مطلوب این همایش تشکر کرد.

,

مدیرکل زندانهای استان نیز در این دیدار با تاکید بر نیاز به پیگیری سریع ساخت زائر سرا در میرجاوه جهت پذیرایی از زائرین پاکستانی، آمادگی بسیجیان زندانهای استان جهت شرکت در برنامه های بسیج ادارات استان را اعلام کرد.

,

گفتنی است در خاتمه این بازدید از سوی سرهنگ پناهی مدیر سازمان بسیج کارمندان استان بدلیل تلاش در پیشبرد و تحقق اهداف بسیج از  علیرضابابایی مدیر کل زندانهای استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه