اخبار داغ

اظهارات جدید سرمربی زاگرس یاسوج از درگیری قشقایی ها / رأی کمیته انضباطی عادلانه باشد

اظهارات جدید سرمربی زاگرس یاسوج از درگیری قشقایی ها / رأی کمیته انضباطی عادلانه باشد
سرمربی زاگرس یاسوج با بیان اینکه که اگر این موضوعات از پیش افتاده در بازیهای فوتبال ادامه دار باشد برای همیشه فوتبال را کنار خواهیم گذاشت، بیان کرد: فدارسیون فوتبال و کمیته انضباطی باید به مسئله مهم درگیری بازیکنان قشقایی با تیم زاگرس یاسوج رسیدگی کامل کند و نباید حقی از بازیکنان ما سلب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،حمید کرمی سرمربی تیم زاگرس یاسوج در گفتگو با خبرنگاربویرخبر به محرومیت این تیم بعد بازی جنجالی با قشقایی شیراز اشاره کرد و گفت: این محرومیت هنوز عملی نشده و تمام مستندات این موضوع را داوران و ناظر بازی به کمیته انضباطی ارائه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر, بویرخبر,

یک سناریوی از پیش طراحی شده

, یک سناریوی از پیش طراحی شده, یک سناریوی از پیش طراحی شده,

وی به زوایای دیگر پنهان درگیری تماشاگر نماهای تیم قشقایی با بازیکنان این تیم در حاشیه این بازی اشاره کرد و گفت: از اولین ساعت های حضور تیم زاگرس یاسوج در شیراز تماشاگر نماهایی که از سوی یکی از اعضای کادر این تیم  اجیرشده بودند به تیم ما حمله ور شدند و حتی با قمه، چاقو ،سنگ و اشیاء دیگر بازیکنان ما در رختکن مورد ضرب و شتم قرار دادند.

,

کرمی با بیان اینکه این درگیری ها از پیش تعیین شده بود تا بتوانند با این کار سه امتیاز بازی را از ما بگیرند، افزود: با وساطت رئیس هیئت فوتبال استان فارس و مدیرعامل تیم قشقایی و عذرخواهی از ما و بازیکنان تیم زاگرس و برقراری امنیت با حضور نیروهای بیشتر نیروی انتظامی حاضر شدیم بازی کنیم.

,

 مرگ را به چشم خود دیدیم!

,  مرگ را به چشم خود دیدیم!,  مرگ را به چشم خود دیدیم!,

سرمربی تیم  زاگرس یاسوج با بیان اینکه در این بازی بیشتر بازیکنان ما مرگ را به چشم خود دیدند،بیان کرد: اگر برخی از اعضای تیم زاگرس و تیم قشقایی شیراز از جمله آقای عباسپور بازیکن اسبق تیم شهرداری یاسوج در این بازی حضور نداشتند شاید حتی در این بازی تلفات جانی هم وجود داشت.

,

کرمی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ دقیقه زیر باران سنگ بودیم، بیان کرد: بعد از ۳۰ دقیقه که از شروع بازی گذشته بود تماشاگران تیم قشقایی با تیر و کمان دروازه‌بان مار زخمی کردند که داور این دیدار بازی را برای مداوای او متوقف کرد که در همین حین تماشاگران میزبان به سمت بازیکنان و کادر فنی تیم زاگرس حمله ور شدند.

,

وی با بیان اینکه خودم و چهار نفر از بازیکنان تیم ما با سنگ توسط تماشاگران تیم قشقایی زخمی شدند و مربی تیم قشقایی را که برای جلوگیری از زخمی کردن بازیکنان تیم زاگرس از سوی تماشاگران تلاش می کرد، نیز زخمی کردند،گفت:متأسفانه درگیری قومیتی در این بازی از سوی یکی از اعضای کادر تیم قشقایی بیان شده که خودش تماشاگران را علیه بازیکنان ما اجیر کرده بود.

,

چرا کتمان می کنید

, چرا کتمان می کنید, چرا کتمان می کنید,

وی با اشاره به این موضوع که در طول این مسابقه تماشاگرنماهای تیم قشقایی شیراز با سنگ وتیر و کمان بازیکنان ما را مورد حمله قرار دادندو حتی  با پرتاپ سنگ و اشیاءدیگر باعث شکستگی سر و صورت دروازبان تیم زاگرس یاسوج شدند، بیان کرد:متأسفانه برخی از اعضای تیم قشقایی شیراز این موضوع را کتمان می کنند و این موضوع را بر گردن طرفداران زاگرس یاسوج انداخته اند.

,

سرمربی تیم زاگرس یاسوج با بیان اینکه تیم زاگرس در این بازی فقط سه تماشاگر داشت،گفت: متأسفانه در برنامه زنده تلوزیونی و برنامه نود، این عضو تیم قشقایی به فرافکنی پرداخته و کل موضوع را به گونه ای دیگر جلوه داده است.

,

بازیکنانم دیگر حاضر به فوتبال بازی کردن نیستند؟

, بازیکنانم دیگر حاضر به فوتبال بازی کردن نیستند؟, بازیکنانم دیگر حاضر به فوتبال بازی کردن نیستند؟,

کرمی با بیان این موضوع که بازیکنان زاگرس یاسوج بعد از این بازی اعلام کرده اند که دیگر فوتبال بازی نخواهند کرد، بیان کرد: متأسفانه امنیت جانی بازیکنان ما در  این بازی وجود نداشت و اگر این موضوع با همکاری مسئولان تیم زاگرس یاسوج مدیریت نمی شد شاید لکه ننگی در فوتبال ایران رقم می خورد.

,

وی ادامه داد:در روز روشن ما می بینیم که بازیکنان تیم زاگرس را به بار کتک می گیرند و حتی امنیت جانی را از آنان سلب می کنند، اما مسئول تیم مقابل با فرافکنی این موضوع را کتمان می کند.

,

این آقا باید جوابگو باشد نه ما؟!

, این آقا باید جوابگو باشد نه ما؟!, این آقا باید جوابگو باشد نه ما؟!,

سرمربی زاگرس یاسوج با بیان اینکه مدیریت ضعیف تیم مقابل باعث به وجود آمدن چنین مشکلات وخیمی در این بازی شد، بیان کرد: اگر این فرد خاطی بخواهد دوباره بر طبل قومیتی در مورد این بازی بزند نام  او را افشا خواهم کرد.

,

وی با بیان اینکه که اگر این موضوعات از پیش افتاده در بازیهای فوتبال ادامه دار باشد برای همیشه فوتبال را کنار خواهیم گذاشت، بیان کرد: فدارسیون فوتبال و کمیته انضباطی باید به این موضوع رسیدگی کامل کند و نباید حقی از بازیکنان ما سلب شود.

,

منبع:بویرخبر

, بویرخبر, بویرخبر,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه