اخبار داغ

تعداد 200 کلاس درس آماده اسکان مهمانان نوروزی در لردگان

تعداد 200 کلاس درس آماده اسکان مهمانان نوروزی در لردگان
معاون فرماندار لردگان، از آمادگی 200 کلاس در شهرستان لردگان جهت اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برهان حسین پور، معاون فرمانداری لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان لردگان بیش از  200 کلاس درس با امکانات رفاهی از جمله یخچال، فرش، وسایل گرمایشی و ... آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان , سلام لردگان , سلام لردگان ,

وی بیان کرد: زیباسازی فضای مبلمان شهری، نظافت سرویس های بهداشتی، بوستان ها، میادین سطح شهر و ترمیم جدول های خیابان ها و معبرها از جمله طرح های در دست اقدام شهرداری لردگان است تا بسترهای میزبانی از مسافران و مهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم شود.

وی در ادامه خواستار رفع نواقص خودپردازهای بانکی، زیباسازی فضای شهر، رسیدگی به مراکز سیاحتی و تفریحی شهرستان، احداث کمپ های راهنمایی مسافران و نصب بنر و پلاکاردهای معرفی مکان های گردشگری شهرستان شد.

معاون فرماندار لردگان در پایان از همه هموطنان گرامی خواست، تا با دیدن مناطق گردشگری و زیارتی همچون چشمه برم لردگان، چشمه سندگان در فلارد، آبشار آتشگاه، باغ پروز در فلارد، امام‌زاده علی‌اکبر (ع)، امام‌زاده پیرمحمدعلی(ع) در لردگان، امام‌زاده جعفر (ع) در لردگان، امام‌زاده سید سلطان در لردگان، سواحل دریاچه سد کارون چهار، مناطق جنگلی درختان بلوط و دیگر نقاط زیبا و دیدنی شهرستان لردگان سفر نمایند و از این مناطق زیبا دیدن کنند. 
 
حسین پور در پایان گفت: پایگاه های جمعیت هلال‌احمرو اورژانس 115 برای خدمات‌رسانی مهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی هستند.
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/630 ل

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه