اخبار داغ

گفت و گوی خواندنی با بازیگر سینما و تلوزیون؛

تعریف و تمجید خانم بازیگر کشورمان از شهر یاسوج و مردمانش+( تصاویر)

تعریف و تمجید خانم بازیگر کشورمان از شهر یاسوج و مردمانش+( تصاویر)
کسانی که از گفته های ما در مورد این شهر یاسوج شنیده اند خیلی مشتاق هستند به این شهر سفر کرده و از دیدنی های این شهر استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، کبری گودرزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون  و دارای مدرک پرستاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فیلم "سرباز خانه خانم ها " با حضور مشاور فرهنگی سپاه کشور در اولین روز از دهه مبارک فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد و  در این فیلم کبری گودرزی به عنوان بازیگر و مدیر هماهنگی همکاری دارند.

,

فیلم سینمایی «سربازخانه خانم‌ها» به نویسندگی و کارگردانی محسن کیانی به موضوع نقش زنان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدای زن می پردازد.

,

خانم گودرزی به همراه پرستو آراسته بازیگر و مدیر برنامه ریزی این فیلم در سفری که بهمن امسال برای حضور در فیلم سربازخانه خانم ها به کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج داشتند، زیبایی ها، مناظر بکر و طبیعی و همچنین مردمان خونگرم این استان را این چنین توصیف کردند.

,

هرچه از مردم خونگرم ، پاک وبی آلایش شهر یاسوج توصیف کنم، کم است

, هرچه از مردم خونگرم ، پاک وبی آلایش شهر یاسوج توصیف کنم، کم است,

هرچه از آب و هوای خوب و پاک و مردمانی با دلی صاف مانند آب و هوای این شهر و خونگرم و پاک وبی آلایش توصیف کنم کم است.

,

از همان بدو ورود به اتوبوس با این مردمان پاک و خونگرم آشنا شدم که در طول این مسیر که چقدر به ما لطف داشتند در طول این مسیر طولانی چندین بار آقای راننده بخاطر اینکه ما خستگی راه رو احساس نکنیم توقف کردند.

,

در طول این مسیر خیلی زیبایی ها دیدیم به نزدیکی شهر زیبا و تاریخی شهر یاسوج که رسیدیم  اقای راننده توقف کرده و از ما خواستن که از زیبایی های این جاده استفاده کنیم وچند متری رو پیاده طی کرده اتوبوس پشت سر ما می امد که این خونگرمی ولطف ومهربانی واین مردمان عزیز رو به ما ثابت کرد.

,

هنگام ورود انقدر مورد لطف واحترام  مردمان و مسئولین شهر یاسوج قرار گرفتیم که خستگی این راه رو احساس نکردیم.از آب و هوای این شهر هر چه بگویم باز هم کم گفتم.

,

یاسوج دارای طبیعت بکر و دست نخورده ای می باشد کمتر کسی است که پا به کهگیلویه و بویراحمد گذاشته اما زبان به تحسین زیبایی های خدادادی این سرزمین بکر و چشم نواز زاگرس جنوبی نگشوده باشد.

,

این سرزمین چهار فصل زر میان کوه های سربه فلک کشیده زاگرس در جنوب غربی ایران است که نمایشگاهی إز تنوع آب و هوایی می باشد کوه ،رود ،جنگل ،دشت ،چشمه ،آبشار ،گلهای زیبا این زیبایی را حیف است که بهشت روی زمین خطاب نکرد. 

,

من به شخصه وقتی برأی اولین بار به این شهر بسیار زیبا سفر کردم از طبیعت و هوای این شهر به وجد آمدم .

,

شهر یاسوج به دلیل جاذبه های طبیعی توریستی گردشگری به عنوان پایتخت ایران است.

,

من این شهر را برای سفر نوروزی پیشنهاد می کنم.

,

درختان سر به فلک کشیده یک زیبایی خاصی به این شهر داده وکوه ها و آبشار زیبای این شهر واقعا دیدنی است.

,

این شهر با بناهای تاریخی بسیاری که دارد قدمت خود را به رخ بازدید کنندگان این شهر می کشد.

,
در کل کسانی که از گفته های ما در مورد این شهر یاسوج شنیده اند خیلی مشتاق هستند به این شهر سفر کرده و از دیدنی های این شهر استفاده کنند.
,
از دوستانی که این مطالب مختصر در مورد این شهر و مردمانش رامیخوانند دعوت می کنم که به این شهر سفر کرده و خاطرات خوبی را در دفتر زندگی خود رقم بزنند.
,
 
,
گودرزی یک قطعه شعر از کتاب فرزندش علی گودرزی به نام "چند ورق عاشقانه" نیز به مخاطبان صبح زاگرس و مردمان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کرد.
,
 
,
,
, ,
 
,
 
 
 
کبری گودرزی مدیر مالی و بازیگر فیلم تبریز 2018،  محراب نوروز زاده کارگردان فیلم ، سیروس میمنت بازیگر  - سر صحنه فیلم تبریز 2018 ------ 6 بهمن 95
 
 
 
,
, ,
 
,
 
,
,
, ,
 
,
کبری گودرزی مدیر مالی و بازیگر فیلم تبریز 2018،  محراب نوروز زاده کارگردان فیلم ، سیروس میمنت بازیگر  - سر صحنه فیلم تبریز 2018 ------ 6 بهمن 95
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,

گودرزی در یاسوج

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه