اخبار داغ

اعزام 80 نفر از بسیجیان عضو حلقه های صالحین صدا و سیما به مشهد مقدس + تصاویر

اعزام 80 نفر از بسیجیان عضو حلقه های صالحین صدا و سیما به مشهد مقدس + تصاویر
مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 80 نفر از بسیجیان برتر عضو حلقه های صالحین صداو سیما ، صبح روز جمعه در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی جعفری معاونت تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با آفتاب دل اظهار کرد: 80 نفر از بسیجیان برتر عضو حلقه های صالحین صداو سیما ، صبح روز جمعه در قالب دو اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل ,


وی گفت: در این اردوی 5 روزه بسیجیان علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)،  از اماکن فرهنگی، علمی و جاذبه های تفریحی بازدید می کنند.
 
وی تصریح نمود: اجرای چنین اردوهایی نقش مهمی در تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان دارد و علاوه بر تقویت روحیه بسیجیان باعث افزایش جذب و ساماندهی نیروهای بسیجی می شود.
 
جعفری یادآور شد: یکی از بارزترین اهداف اجرای اردوهای زیارتی سیاحتی را  تشویق و ترغیب دانش آموزان بسیجی به فراگیری علوم و معارف اسلامی، ایجاد بستری مناسب برای تحقق آموزه های تربیتی ، دینی، علمی و فرهنگی و رشد تفکر اجتماعی دانست.
 
 
جعفری خاطرنشان کرد: بسیج همیشه به دنبال حفظ ارزش ها ، کمک به اعتلا و سرافرازی آرمان ها و اصول ارزشمند جامعه و باورها و اعتقادات ملی و دینی است و رویکرد همه برنامه ها و فعالیت های بسیج معنویت افزایی در کنار  دیگر برنامه ها و امورات زندگی است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,


وی در پایان اشاره ای به نحوه انتخاب حلقه های برتر کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات منظم حلقه ها، حضور منظم اعضا در حلقه، اجرای برنامه های فرهنگی توسط حلقه ها، همکاری حلقه ها با فرمانده پایگاه از موارد انتخاب حلقه ها برتر می باشد.

,
,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه