اخبار داغ

در پی ساختن خانه از سوی سپاه سلمان استان برای امید آرامی:

طعم شیرین صاحبخانه شدن کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان

طعم شیرین صاحبخانه شدن کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان
امید آرامی،کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان که سابقه ی درخشانی از حضور در مسابقات ملی و بین المللی کشتی را در کارنامه خود دارد این روزها به همت سپاه پاسداران صاحبخانه شده و از حال و هوای صاحبخانه شدنش می گوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر شرق امید آرامی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:بسیار خوشحالم که امروز شوق خانه دار شدن را پس از سالها تجربه کردم و به همت برادران بسیجی سپاه یک خانه برای ما ساخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر شرق,

وی در ادامه با اشاره به شخصیت فرمانده سپاه سلمان استان گفت:سردار معروفی واقعا مرد شریف و دوست داشتنی است و هیچگاه از مشکلات مردم غافل نشده و مدام جویای حال من شده است.

,

کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان افزود:هرگاه برای مسابقات کشتی اعزام می شدم نگرانی برای خانواده ام دو چندان می شد چرا که نداشتن سرپناه و خانه یکی از مشکلات اصلی ما بود اما اکنون با خیال راحت و با همت مضاعف برای پیروزی در مسابقات برنامه ریزی می کنم.

,

امید آرامی همچنین در ادامه افزود:روحیه ی بسیجی برادرانی که در کمتر از یک ماه برای ما خانه ساختند را همیشه الگو قرار خواهم داد.

,

آرامی در ادامه بیان کرد: امروز من و خانواده ام به داشتن یک خانه امن دلگرم هستیم و هیچگاه ارزش این هدیه ارزشمند را فراموش نمی کنیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه