اخبار داغ

رئیس پلیس راه زنجان خبر داد:

برخورد قاطع پلیس راه زنجان با حادثه سازان/محور های مواصلاتی زنجان در 24 ساعت گذشته 6 مصدوم برجا گذاشت

برخورد قاطع پلیس راه زنجان با حادثه سازان/محور های مواصلاتی زنجان در 24 ساعت گذشته 6 مصدوم برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان زنجان رئیس پلیس راه استان زنجان از برخور قاطع پلیس راه استان زنجان با حادثه سازان در هر شرایط خبر داد و گفت: اولین کسی که در صورت عدم رعایت قوانین صدمه می بیند خود رانندگان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته سه تصادف در محور های مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، اظهار کرد: تصادفات رخ داده 6 مصدوم برجا گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی به تصادف پراید با پیکان در محور زنجان- ارمغانخانه اشاره کرد و افزود: این حادثه راس ساعت 12 ظهر رخ داده است که انحراف به چپ هر دو وسیله نقلیه علت اصلی تصادف بوده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: برخورد پراید با پیکان در محور زنجان- ارمغانخانه چهار مصدوم برجا گذاشته است که حال مصدومان خوب گزارش شده است.

,

شیر محمدی به واژگونی خودروی پراید در محور زنجان -خرمدره اشاره کرد و اظهار داشت، تخطی از سرعت مطمئنه علت اصلی این حادثه بوده است که این واژگونی یک مصدوم برجا گذاشته است.

,

وی با بیان اینکه راس ساعت 14 ظهر روز جمعه برخورد کامیون با موتور سیکلت در محور ابهر- تاکستان رخ داده است، تصریح کرد: عدم رعایت حق تقدم توسط راکب موتور سیکلت علت اصلی این حادثه بوده است که راکب موتور سیکلت مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

,

آغاز طرح نوروزی در زنجان از 25 اسفند ماه

, آغاز طرح نوروزی در زنجان از 25 اسفند ماه,

رئیس پلیس راه استان زنجان به طرح نوروزی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طرح نوروزی در استان زنجان از 25 اسفند ماه آغاز خواهد شد.

,

شیرمحمدی با بیان اینکه با اجرای رزمایش طرح نوروزی در ستاد فرماندهی استان زنجان با حضور مسئولان استانی طرح نوروزی شروع و تا 17 فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت، گفت: 85 اکیپ واحد گشتی به صورت محسوس و نامحسوس در سرتا سر محور های مواصلاتی استان زنجان حضور خواهند داشت.

,

وی با اشاره به اینکه گشت های پلیس راه استان زنجان به صورت نامحسوس برای کنترل تخلفات در سرتا سر محور های مواصلاتی استان زنجان حضور پیدا خواهند کرد: افزود: طی طرح نوروزی از رانندگان مشکوک تست اعتیاد و الکل به عمل خواهد آمد.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخور قاطع پلیس راه استان زنجان با حادثه سازان در هر شرایط خبر داد و گفت: اولین کسی که در صورت عدم رعایت قوانین صدمه می بیند خود رانندگان هستند.

,

شیرمحمدی در پایان با اشاره به اینکه بستن کمر بند ایمنی برای سرنشینان و رانندگان در سرتا سر محور های مواصلاتی الزامی است، خاطرنشان کرد: رانندگان برای کودکان صندلی کودک تهیه کنند چرا که بیشترین تلفات را کودکان می بینند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه