اخبار داغ

نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس:

مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند/حل مشکلات معیشتی مردم به معنای رشد تولید ملی است

مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند/حل مشکلات معیشتی مردم به معنای رشد تولید ملی است
نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر معیشت مردم در اقتصاد مقاومتی حل شود به معنای رشد تولیدی ملی است و مشارکت مردم در این جهت اساس کار است که امیدواریم در پایان سال پاسخ مثبتی برای مردم داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان به پایان سالی نزدیک می شویم که با شعار مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شد و مهمترین رکن آن یعنی اقتصاد مورد تاکید ویژه آن قرار گرفت، مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را روشی برای نجات از تحریم ها، رکود، بیکاری و ... و در نهایت آن را رمز درمان اقتصاد بیمار ایران دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

در طول یکسال اخیر متاسفانه فعالیت های پررنگی در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت نگرفت و یا کارهای آغاز شده در این زمینه ناتمام مانند و مقام معظم رهبری بار دیگر در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به این موضوع تاکید کرده و فرمودند: سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در حال پایان یافتن است و مسئولان دولت و دیگر قوا باید به مردم گزارش دهند در این زمینه چه کرده اند؟
رهبر انقلاب در همین زمینه افزودند: مسئولان نباید به مردم بگویند «باید چنین بشود»، بلکه باید بگویند «چنین شد».
حضرت آیت الله خامنه‌ای، «بیکاری و رکود و گرانی» را از مشکلات مهم کشور خواندند و گفتند: البته مسئولان در تلاش هستند اما ظرفیت‌های کشور بیش از اینهاست و راه خروج از مشکلاتِ چند بعدی هم مشخص است.
ایشان به سخنان ۶ سال پیش خود در زمینه هدف‌گذاری دشمن برای تشدید فشارهای اقتصادی و دلسرد شدن مردم اشاره کردند و افزودند: مسئولان باید به مسائل اقتصادی توجه کامل کنند، البته مسائل فرهنگی و علمی نیز مهم است اما در نگاه کوتاه‌مدت، مسائل اقتصادی در اولویت است. 

,
,
,
,

احمد سالک، نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با شعار سال و میزان عملیاتی شدن آن گفت: ما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم زیرا پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را می گذرانیم و مقام معظم رهبری مسئولین را در پاسخگویی به این مسئله موظف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی در ادامه تصریح کرد: دستگاه های اجرایی، قضایی و نهادها باید پاسخ این مسئله را با قوت و قدرت بدهند و در این جهت مشکلی نیست اما در اینجا دو مسئله در رابطه با اقتصاد مقاومتی مد نظر است که دولت با دستور مقام معظم رهبری ستادی را تشکیل دادند ومعاون اول رئیس جمهور را مسئول این کار قرار دادند و با تشکیل یازده کارگروه یازده فعالیت هایی را آغاز کردند.

,

وی افزود: مبلغی یعنی بیش از 16 میلیارد تومان به کارگاه ها و صنایع متوسط اختصاص داده شد که حرکت خوبی در این جهت بود اما این مسئله به طور کامل اجرایی نشده است.

,

سالک در پایان خاطر نشان کرد: اگر معیشت مردم در اقتصاد مقاومتی حل شود به معنای رشد تولیدی ملی است و مشارکت مردم در این جهت اساس کار است که امیدواریم در پایان سال پاسخ مثبتی برای مردم داشته باشیم.

,

امیدواریم در پایان سال مسئولین در این زمینه اهتمام ویزه ای به کار گیرند تا بتوانند مشکلات حال حاضر کشور را حل کرده و رضایت مردم را جلب کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه