اخبار داغ

فرماندار ورامین؛

توانایی تولیدکنندگان ورامینی باعث حیرت دیگران شده است/ تسهیلات باید با سهولت در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد

توانایی تولیدکنندگان ورامینی باعث حیرت دیگران شده است/ تسهیلات باید با سهولت در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد
فرماندار ورامین توانایی تولید کنندگان ورامینی را بسیار بالا دانست و خاطر نشان کرد: برای گسترش و استفاده بهتر از این توانایی ها باید تسهیلات مختلف و با سهولت زیاد پرداخت شود تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش منطقه و به تبع آن، پیشرفت کل کشور باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین در نشست مشترک مدیران بانک های عامل شهرستان با کارآفرینان ورامینی که گفت: ورامین پتانسیل های بسیار زیاد انسانی و منابع طبیعی دارد که باید شناسایی و بهره برداری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: پتانسیل انسانی در کنار منابع طبیعی و همچنین قدرت صنتعی که در شهرستان وجود دارد ظرفیت بسیار بزرگی برای شهرستان به وجود آورده است که با مدیریت صحیح می تواند گام بسیار موثری برای پیشرفت این شهرستان برداشته شود.

,

فرماندار ورامین گفت: وظیفه مسئولین شهرستان در سطوح مختلف است که این پتانسیل ها را شناسایی کرده و درصدد رفع مشکلات و موانع فعالیت های آنان برآیند تا با این اقدام خود هم موانع تولید داخلی برداشته شده و هم اینکه اقدام مثبتی در راستای پیشرفت کشور برداشته شود.

,

یوسفی اظهار داشت: طی مذاکرات مختلف با مسئولین سطوح مختلف استانی، کشوری و همچنین کشورهای دیگر، قسمتی از ظرفیت های ورامین معرفی شد که باعث تعجب مسئولین مختلف گردید.

,

وی بیان کرد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا این را متوجه شد که باید به درون کشور خودش متکی شود به همین جهت نیز شعار کالای آمریکایی و مصرف آن را سر داد تا از ظرفیت درون کشورش برای پیشرفت آن استفاده کند.

,

فرماندار ورامین افزود: در اصطلاح به برخی تولیدکنندگان ما تولید کننده خورد گفته می شود در صورتی که این افراد می توانند با خلاقیت های خود اقدامات بسیار خوب و موثری انجام دهند به شرط اینکه از آنها حمایت های لازم صورت پذیرد.

,

یوسفی گفت: تسهیلاتی برای تولید کنندگان درون کشور در نظر گرفته شده است در صورتی که روند پرداخت این تسهیلات به تولیدکنندگان بسیار سخت است که از مسئولین مختلف بانکی خواسته و همچنین می خواهیم که این روند را تسهیل کنند تا تولید کنندگان انرژی و زمان کمتری جهت دریافت این تسهیلات صرف کنند.

,

وی توانایی تولید کنندگان ورامینی را بسیار بالا دانست و خاطر نشان کرد: برای گسترش و استفاده بهتر از این توانایی ها باید تسهیلات مختلف و با سهولت زیاد پرداخت شود تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش منطقه و به تبع آن، پیشرفت کل کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه