اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار ایران اسلامی/ مردم باغیرت ملی نسبت به مصرف کالاهای ایرانی اهتمام ورزند

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار ایران اسلامی/ مردم باغیرت ملی نسبت به مصرف کالاهای ایرانی اهتمام ورزند
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور با بیان ان مطلب که فرهنگ کار و تلاش در کشور ضعیف است و مهندسین بسیجی و جوان باید این فرهنگ را گسترش دهند گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار ایران اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،به نقل از میناب جنوب، علی فضلوی، رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور در گردهمایی بزرگ مهندسین میناب گفت: در شرایط رکود اقتصادی و  جنگ تولیدی و صنعتی جامعه مهندسان بسیجی همچون دفاع مقدس با تشکیل  اتاق فکر و حرکات جهادی  بعنوان حامیان اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان و صنعتگران را حمایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب, میناب جنوب,

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور اشتغال را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: اشتغال و کارآفرینی به صورت مستقیم با معیشت مردم در ارتباط است لذا با فعال‌سازی واحدهای تولیدی زمینه برای توسعه آن نیز فراهم و معیشت مردم نیز بهبود می‌یابد.

,

وی ادامه داد: واحدهایی که موضوعیت صنایع غذایی و دارویی دارند جزء اولویت‌هادر جهت احیا و برگشت به چرخه تولید برای ما اهمیت دارد.

,

فضلوی ایجاد اشتغال در کشور را جز اولویت های مهم بر شمرد و تصریح کرد: از بین واحدهای صنعتی، واحدی برای انتخاب و رفع مشکل در نظر گرفته می‎شود که تعداد بیشتری نیروی انسانی داشته باشد.

,

وی اظهار کرد: گروه‌ها و مهندسان بسیجی که به‌صورت داوطلبانه در امر فعال‌سازی واحدهای تولیدی اقدام می نمایند در مرحله نخست با مشارکت دولت و صاحبان واحدهای تولیدی نسبت به آسیب‌شناسی واحد فعالیت نموده و در مراحل بعدی نیز با اقدامات اساسی درزمینهٔ رفع این مشکلات تلاش کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشورگفت: ایران در تعداد فارغ‌التحصیلان مهندسی در جهان رتبه چهارم دارد.

,

فضولی با تاکید بر این مطلب که فرهنگ کار و تلاش در کشور ضعیف است و مهندسین بسیجی و جوان باید این فرهنگ را گسترش دهند اذعان داشت:مردم باید مصرف‌کننده نهایی تولیدات داخلی باشند و باغیرت ملی نسبت به مصرف کالاهای ایرانی اهتمام داشته باشند .

,

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور بابیان اینکه گروه‌های جهادی برای احیای کارهای جهادی در کشور تلاش کنند، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب همیشه در تمام دولت‌ها به آن تأکید داشته نسخه شفابخش اقتصاد بیمار ایران اسلامی است.

,

گردهمایی مهندسن بسیجی در شهرستان میناب با حضور 450مهندسین بسیجی شهرستان میناب برگزار شد.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه