اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان دماوند خبر داد؛

راه‌اندازی کارگاه آموزشی سیستم‌های فتوولتائیک در مرکز فنی و حرفه‌ای دماوند با حمایت خیر نیکوکار+تصاویر

راه‌اندازی کارگاه آموزشی سیستم‌های فتوولتائیک در مرکز فنی و حرفه‌ای دماوند با حمایت خیر نیکوکار+تصاویر
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان دماوند از راه‌اندازی کارگاه آموزشی سیستم‌های برق خورشیدی یا فتوولتائیک در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان با حمایت خیر نیکوکار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود کبریا پاشا در گفتگو با خبرنگار تارود با اشاره به فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای ویژه برادران شهرستان دماوند، اظهار کرد: این مرکز آموزشی از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر، 13 حرفه آموزشی را به کارآموزانن می‌آموزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داوود کبریا پاشا در گفتگو با خبرنگار,  تارود,  با اشاره به فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای ویژه برادران شهرستان دماوند، اظهار کرد: این مرکز آموزشی از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر، 13 حرفه آموزشی را به کارآموزانن می‌آموزد.,

وی افزود: از جمله رشته‌های آموزشی موجود در این مرکز، می‌توان به جوشکاری درجه‌یک و دو، لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری، مکانیک خودرو، برق و سرویس خودرو، برق صنعتی، برق ساختمان، تأسیسات پکیج و آبگرمکن، عمرانی درجه‌یک و دو و ماشین‌های الکتریکی نام برد.

,

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کمک و حمایت «بهروز ایزدیار» خیر نیکوکار، با پرداخت هزینه‌ای بالغ‌بر 400 میلیون ریال، برپایی دوره آموزشی تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی نو در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با برگزاری این دوره آموزشی، موردتوجه و استقبال قرار گیرد.

,

, , ,

*فعالیت 20 آموزشگاه آزاد زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرستان دماوند/ امسال 360 کارآموز در دوره‌های فنی و حرفه‌ای دماوند شرکت کردند

, *فعالیت 20 آموزشگاه آزاد زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرستان دماوند/ امسال 360 کارآموز در دوره‌های فنی و حرفه‌ای دماوند شرکت کردند, *فعالیت 20 آموزشگاه آزاد زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای در شهرستان دماوند/ امسال 360 کارآموز در دوره‌های فنی و حرفه‌ای دماوند شرکت کردند,

کبریا پاشا تأکید کرد: در سال جاری 360 نفر از کارآموزان در سطح شهرستان دماوند، تحت آموزش‌های این مرکز قرار گرفتند؛ همچنین در بخش روستایی و اقتصاد مقاومتی نیز آموزش‌های ویژه‌ای انجام شد.

,

وی تصریح کرد: همچنین 20 آموزشگاه آزاد نیز با آموزش حرفه‌های مختلف در سطح شهرستان دماوند و رودهن مشغول فعالیت هستند که به آموزش برخی رشته‌ها مانند حسابداری، خیاطی، شیرینی‌پزی، آرایش و پیرایش و رایانه می‌پردازند.

,

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان دماوند گفت: خوشبختانه این مرکز از جهت دارا بودن مربیان باسابقه و سطح علمی، مشکل خاصی ندارد، اما با تأمین اعتبارات لازم درزمینهٔ اجرای پروژه عمرانی، شرایط بهتری در این زمینه فراهم می‌شود.

,

پاشایی در خصوص استقبال از دوره‌های آموزشی افزود: در واقع استقبال خوبی از رشته‌های موجود آموزشی در مرکز می‌شود و افراد بومی نیز به نسبت افراد غیربومی، در این دوره‌ها شرکت می‌نمایند؛ اما در برخی فصول ممکن است میزان متقاضیان برای آموزش کاهش یابد.

,

وی در خصوص تجهیز کارگاه‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: بیشتر کارگاه‌های آموزشی در این مرکز، کاملاً مجهز به امکانات می‌باشند؛ اما در برخی کارگاه‌ها به دلیل هزینه بالای تأمین مواد مصرفی، نیاز به امکانات بیشتری داریم.

,

*بیش از 10 هزار نفر از مرکز فنی و حرفه‌ای دماوند موفق به کسب گواهینامه پایان دوره آموزشی شدند

, *بیش از 10 هزار نفر از مرکز فنی و حرفه‌ای دماوند موفق به کسب گواهینامه پایان دوره آموزشی شدند, *بیش از 10 هزار نفر از مرکز فنی و حرفه‌ای دماوند موفق به کسب گواهینامه پایان دوره آموزشی شدند,

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شهرستان دماوند تأکید کرد: در سال جاری حدود 700 میلیون ریال باهدف تأمین مواد مصرفی و تجهیز کارگاه‌ها هزینه شده است و می‌توان گفت که از ابتدای تأسیس این مرکز آموزشی، بیش از 10 هزار نفر موفق به کسب گواهینامه پایان دوره گردیده‌اند.

,

پاشایی گفت: علاقمندان می‌توانند با شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی در این مرکز گواهینامه پایان دوره دریافت کنند و در آینده آن را منبع درآمد قرار دهند.

,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه