اخبار داغ

شهردار زرین آباد ایجرود:

راه اندازی سیستم هوشمند اخذ عوارض خودرویی در ایجرود

راه اندازی سیستم هوشمند اخذ عوارض خودرویی در ایجرود
شهردار زرین آباد ایجرود با تاکید بر اینکه سیستم هوشمند اخذ عوارض خودرویی در زرین آباد ایجرود راه اندازی می شود،گفت: شست و شو و نظافت مسیرها، جمع آوری نخاله های ساختمانی از فعالیت های شهرداری زرین آباد در این روزها برای آماده سازی و استقبال از مسافران نوروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم جوانکیا«شهردار زرین آباد ایجرود» امروز در گفت و گو با ایجرود خبر، با بیان اینکه شهر زرین آباد با شهر یده آل و آرمانی فاصله دارد اما تمام سعی ما بر این است که این فاصله ونواقص را به حداقل برسانیم، اظهار داشت: پیش بینی کردیم با خلاقیت و نوآوری در ماندگاری و جذب مسافر و گردشگر در شهر ها بعنوان مقصد نگاه کنیم نه مبدأ.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر،,

وی با اشاره به اینکه  لیست کشیک نوروزی در شهرداری تهیه شده است، افزود: واحد های مختلف اجرائیات، خدمات شهرداری و آتش نشانی شهرداری زرین آباد در ایام نوروز آماده خدمت رسانی هستند.

,

شهردار زرین آباد ایجرود با تاکید بر اینکه بنرهای تبریک عید نوروز به شهروندان و مسافران از جمله بنر آرامش و نشاط بهاری، درج پیام هشدارهای پلیسی و شعار سال در تابلو روان شهرداری از جمله فعالیت های شهرداری در ایام نوروز است، تصریح کرد: تهیه و نصب هفت سین عید و تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

جوانکیا با بیان اینکه جمع آوری و رفع آلودگی های بصری در سطح معابر اصلی و فرعی شروع شده است، ادامه داد: شست و شو و نظافت مسیرها، جمع آوری نخاله های ساختمانی از دیگر فعالیت های شهرداری در این روزها برای آماده سازی و استقبال از مسافران نوروزی است.

,

وی با اشاره به بازگشایی روستاهای جوقین ، تله گرد ، اوغلبیک علیا ، آلاچمن ، پاپایی، بیدگینه ،اوزان چاپوق، گوجه قیا ،قره گوز، شهرک ،ملاپیری و بیمه مسولیت مدنی جامع شهروند بصورت بی ینام، ادامه داد:

,

تخفیف ویژه در ارایه خدمات در مناسبتهای مختلف به شهروندان . پوشش کامل بخش مرکزی و زرین آباد از  طریق آتش نشانی شهرداری، رفع حوادث، اسقبال از خادمیین حرم امام رضا (ع )،پیگیری افزایش محدوده شهری، مصوبه معافیت حق تفکیک بافت فرسوده و قدیمی شهر و راه اندازی سیستم هوشمند اخذ عوارض خودرویی از جمله خدمات شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

 

,

*ارائه خدمات مناسب هدف شهرداری است

,

 

,

شهردار زرین آباد ایجرود با اشاره به تهیه و کشت نهال سازگار با محیط و گل های تزئینی و  آماده سازی سرای محله و نماز خانه مسافران در راستای استقبال از مسافران نوروزی اذعان کرد: بازسازی و تعمیرات سرویس پارک حاشیه ای، جایگاه cng اخیرا از حیث ارائه خدمات مناسب از دیگر فعالیت های شهرداری زرین آباداست که از اکنون برای سال جدید آغاز شده است.

,

وی با بیان اینکه تعمیرات کامل جایگاه cng ،عقد قرار داد نگهداری جایگاه بمنظور عدم وقوع قطعی از جمله فعالیت های مهم شهرداری زرین آباد ایجرود است، ادامه داد: برنامه هرس درختان، رفع مشکل روشنایی میادین و پارک حاشیه ای،علائم هشدار دهنده و کنترل وضعیت روشنایی تابلو های سولار،  رنگ آمیزی سرعت گیرها از برنامه هایی است که شهرداری زرین آباد برای استقبال از سال نو شروع کرده است.

,

جوانکیا با تاکید بر اینکه جلوگیری از سد معبر فروشندگان دوره گرد، پایش ساخت و ساز های غیر مجاز پیگیری تعیین تکلیف فعالیت مجدد مرکز ماینه فنی خودرو های سبک از دیگر برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است، عنوان کرد: دپوی میکس ماسه و نمک برای آمادگی احتمالی  در صورت گستردگی بارش بصورت برف و یخبندان از دیگر تدابیر شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

وی با بیان اینکه لکه گیری مسیر های مورد نیاز از مهم ترین فعالیت های شهرداری در این ایام است، اضافه کرد: هماهنگی با بانک ها در خصوص فعالیت دستگاه های خود پرداز و تهیه و نصب المان های پارکی چراغ های تزئینی و گلدان های پارکی ،استفاده از فضای سرای محله بعنوان ایستگاه اطلاعات و راهنمای مسافران و برگزاری جشنواره آش، صدور مجوز احداث واحد های تجاری در  خیابان جمهوری از دیگر برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

جوانکیا با تاکید بر اینکه هماهنگی شروع فعالیت قصر بادی و استخر توپ در پارک حاشیه ای در راستای جذب گردشگران از جمله برنامه های شهرداری زرین آباد است، گفت: ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم در خصوص سامان دهی خودروهای مسافر بری شخصی در حوزه حمل و نقل برون شهری  نیز از دیگر اهم برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه