اخبار داغ

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر:

حضور فعال حلقه های صالحین، ضامن حفظ نظام اسلامی است

حضور فعال حلقه های صالحین، ضامن حفظ نظام اسلامی است
مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر با بیان اینکه بسیج و حلقه های صالحین تاثیر بسزایی در عرصه فرهنگی دارند، گفت: به طور یقین حضور فعال حلقه های صالحین در جامعه، ضامن حفظ نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،حجت الاسلام عباس دشتی،مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر: در جمع مربیان حلقه های صالحین بسیج اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره های حلقه های صالحین ایجاد توانمندی های اولیه و ارتقاء دانش در حوزه های معرفتی و بصیرتی در اقشار مختلف جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی با بیان اینکه بسیج و حلقه های صالحین تاثیر بسزایی در عرصه فرهنگی دارند، گفت: به طور یقین حضور فعال حلقه های صالحین در جامعه، ضامن حفظ نظام اسلامی است.

,

دشتی ابراز کرد: سازماندهی بسیجیان در حلقه های صالحین باعث شور و نشاط، مطالعه، هم اندیشی و حل مشکلات فرهنگی اجتماعی می شود که خود مقدمه ای برای کارهای تاثیر گذار و بزرگ بسیج در جهاد فرهنگی است.

,

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه باید برای کیفی سازی این حلقه ها تلاش های بیشتری صورت گیرد، گفت: یکی از مهمترین اثرات حلقه های صالحین بصیرت افزایی به مردم جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه