اخبار داغ

در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد/

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مرد انتخاباتی روحانی شد/ اعطای لوح تقدیر به روحانی در اداره کل گردشگری استان/بازگشت میهمانان تاج گردون به تهران +تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مرد انتخاباتی روحانی شد/ اعطای لوح تقدیر به روحانی در اداره کل گردشگری استان/بازگشت میهمانان تاج گردون به تهران +تصاویر
گلچین و مهمترین اخبار رسانه های کهگیلویه و بویراحمد را در پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس دنبال کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،گلچین و مهمترین اخبار رسانه های کهگیلویه و بویراحمد را در پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس دنبال کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسما در گچساران مرد انتخاباتی روحانی شد

,

سید موسی خادمی روزگذشته در آیین برگزاری جشن سبز در شهرستان گچساران که در روستای آبریگون گچساران با حضور معاون وزیر نفت، نماینده گچساران و باشت در مجلس، نماینده مردم کهگیلویه و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استان چهار فصل کشور است که ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد.

,

وی ادامه داد: عنوان شهرستان سبز هدیه‌ای کوچک از طرف نظام و دولت تدبیر و امید به مردم منطقه است.

,

خادمی با اشاره به جابجایی‌ها و انتصابات گفت: کار در نظام جمهوری اسلامی به مانند یک مسابقه دوی امدادی است و امروز این جشن مظهر همان است که باید از تمام کسانی که از روز اول زحمت کشیدند تا امروز که به این نقطه رسیدیم تقدیر و تشکر کرد.

,

وی گفت: گاز به مانند یک کالای لوکس نیست بلکه یک نیاز اساسی است و به دو دلیل در استان ما گازرسانی اولویت بیشتری دارد.

,

خادمی تصریح کرد: شهرستان گچساران از قدیم جز شهرهای نفتی و گازی ایران بوده است و از سوی دیگر استان ما به دلیل طبیعت آن یک استان دارای جنگل است.

,

وی تاکید کرد: مردم ما نباید ناچار شوند از جنگل‌ها به جای سوخت استفاده کنند.

,

خادمی با اشاره به اینکه در مجموع استان ۵۷۰ روستا دارای گاز هستند گفت: علی‌رغم تمامی مشکلات ۲۲۰ روستا در این دولت از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که این کار بسیار بزرگی است.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر و تشکر از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اذعان کرد: در طول مدت دولت تدبیر و امید علی‌رغم شرایط بد مالی اقدامات بزرگی از سوی این دولت در حوزه روستایی انجام شده است.

,

خادمی با درخواست از معاون وزیر نفت عنوان کرد: ما در حال حاضر چند نقطه دیگر در بویراحمد و کهگیلویه داریم که شرایط آنها سخت است که انتظار داریم بتوانیم با حمایت شما این نقاط خاص را نیز از نعمت گاز برخوردار کنید.

,

بالاترین مقام اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در طول مدت زمان خود خاطرنشان کرد: انشاالله مردم گچساران پاسخ خدمات دولت تدبیر و امید را در آینده‌ نزدیک خواهند داد./آوای جنوب

,

***

,

مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد / روحانی لوح تقدیر گرفت

, مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد / روحانی لوح تقدیر گرفت,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شاخص‌های گردشگری توسط اماکن و مجتمع‌های تفریحی و گردشگری استان رعایت نشود، مجوز فعالیت آنها لغو خواهد شد.

,

به گزارش  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان ، نشست مدیران و مسوولان مجتمع‌های تفریحی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل گردشگری این استان در یاسوج برگزار شد.

,

محمود باقری در این نشست، اظهار کرد: قصد داریم سال ۹۶ را با شعار «خدمات‌دهی متفاوت» آغاز کنیم.

,

, ,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خصلت ممتاز مهمان‌نوازی مردم کهگیلویه و بویراحمد، افزود: همیشه گفته‌ایم مهمان‌نوازیم و این حرف را تاکنون به خوبی در عمل اثبات کرده‌ایم.

,

وی با تاکید بر ماندگاری خصلت مهمان‌نوازی مردم کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید روح گذشت را بیش از پیش تقویت کنیم و کاری نکنیم که گردشگران به خاطر مسائل بی‌ارزش از ما برنجند.

,

 

,

این مسوول با بیان اینکه حوزه گردشگری حوزه گردن‌کشی نیست، یادآور شد: اگر در جایی مشکلی پیش بیاید باید از طریق دستگاه قضایی و قانونی مشکل را حل کنند.

,

باقری با اشاره به شعار سال جدید (خدمات‌دهی متفاوت)، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم حوزه گردشگری حوزه‌ای متفاوت است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد رعایت بهداشت، رعایت موارد دینی و تکریم ارباب رجوع را از دیگر موارد مورد توجه مدیران مجتمع‌ها، اماکن و تالارهای تفریحی و گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: توجه به موضوع نماز و نمازخانه در اماکن تفریحی نیز از موارد بسیار مهم است که باید مسوولان مورد توجه ویژه قرار دهند.

,

 

,

وی با تاکید بر توجه خاص به نمازخانه در اماکن تفریحی و گردشگری استان، گفت: اغلب اماکن دورترین و بدترین اتاق با موکتی کهنه را به نمازخانه اختصاص داده‌اند.

,

این مسوول از نظارت مستمر و گسترده با حضور مدیر کل و کارشناسان اداره کل گردشگری استان از اماکن تفریحی خبر داد و یادآور شد: بازدید و نظارت بر روند کار، خدمات‌دهی، وضعیت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی با حضور مدیرکل و کارشناسان امر انجام خواهد شد.

,

باقری با بیان اینکه گردشگری مجموعه‌ای فرهنگی است، گفت: باید زمینه شادی و نشاط مردم را در همه ایام به خصوص نوروز فراهم کنیم.

,

 

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر نصب بنرهایی با عناوین مختلف در محل‌های مختلف مجتمع‌های تفریحی و گردشگری، افزود: کسانی که در بخش گردشگری فعالیت می‌کنند باید بنرهایی با عناوین رعایت مسائل اخلاقی، دینی، نشان دادن نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی را تنظیم و در محل‌های مختلفی از اماکن نصب کنند.

وی با بیان اینکه شاخص‌ها و ملاک‌های خاصی برای ارزیابی و نظارت بر اماکن تفریحی گردشگری در نظر گرفته‌ایم، گفت: مسوولان و مدیران مجتمع‌های گردشگری و تالارها باید همه موارد مربوط به نماز، اخلاق، بهداشت و خدمات‌دهی به گردشگران را طبق ملاک‌های مشخص‌ شده رعایت کنند.

,
,
,

اعطای لوح تقدیر به روحانی در اداره کل گرشگری

,

باقری تصریح کرد: اگر اماکن، مجتمع‌ها و تالارها این موارد را رعایت نکنند مجوز فعالیت آنها تمدید نخواهد شد ضمن اینکه مجوز فعالیت آنها لغو می شود.

,

در پایان این نشست نیز از عنایت روحانی دبیر ستاد اقامه نماز این اداره کل با اهدا لوحی تقدیر شد.

,

برپایه این گزارش ،اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد بر اساس ارزیابی های ستاد اقامه نماز استان دستگاه برتر و در بین ادارات میراث فرهنگی کشور رتبه ۵اقامه نماز را به خود اختصاص داده است./کبنا

,

***

,

بازگشت میهمانان سرشناس تاج گردون به تهران + تصاویر

,

هفت نفر از مدیران کشوری که با پرواز اختصاصی روز  جمعه به گچساران سفر کرده بودند پس از پایان برنامه های پیش بینی شده با همراهی غلامرضا تاج گردون به تهران بازگشتند .

باقری عراقی مدیرعامل گاز ایران، حاج رسولیها معاون وزیر نیرو، آقایی معاون وزیر جهاد کشاورزی، یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و همراهان، تیموری عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی و همچنین فیاض شجاعی دادستان کل دیوان محاسبات کشور برای بهره برداری از چند طرح ملی به دو گنبدان مرکز شهرستان گچساران سفر کرده بودند.

این تعداد مسئولان پس از بازدید از طرح های این شهرستان در جشن سبز گاز رسانی به گچساران شرکت کردند./خبردنا

,
,
,
,
,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه