اخبار داغ

وقتی همه چیز را گردن شانس می اندازند؛

بی تفاوتی مسئولان جوان 19 ساله را به کام مرگ کشاند/بهانه های عجیب و غریب مسئولین برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت

بی تفاوتی مسئولان جوان 19 ساله را به کام مرگ کشاند/بهانه های عجیب و غریب مسئولین برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت
جوان 19 ساله از اهالی روستای کشیت دومین قربانی بی توجهی مسئولین برای تعمیر ترانس برق معیوب این روستاست و همه چیز را به گردن شانس انداختن و تکذیب واقعیت تنها راهکار دفاعی مسولین مربوطه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بوتیا نیوز روستای کشیت در فاصله 90 کیلومتری از شهر گلباف قرار دارد و همین فاصله هم باعث شده که مسئولین روز به روز از آن ها دور تر شده و نتوانند آن گونه که باید به مردم این روستا رسیدگی کنند البته گاهی هم تقصیر مسئولین نیست شهر نیست و این شهر گلباف است که سال هاست از یادها رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

بی تفاوتی مسئولان جوان 19 ساله را به کام مرگ کشاند

, بی تفاوتی مسئولان جوان 19 ساله را به کام مرگ کشاند, بی تفاوتی مسئولان جوان 19 ساله را به کام مرگ کشاند,

برق اختراع ادیسون علیرغم اینکه انقلابی بزرگ در صنعت پیشرفت جهان ایجاد کرد، از ابتدای اختراع تا الان هر روز عامل مرگ بسیاری از مردم شده است؛ روز گذشته با خبر شدیم که یک جوان از اهالی روستای کشیت به دلیل برق گرفتگی در تنها میدان این روستا جان خود را از دست داد، جوانی که تنها 19 بهار از عمرش گذشته بود و در فاصله چند روز مانده به بهار 20 سالگی اش میهمان خاک می شود.

,

اما نکته اصلی اینجاست که چرا میدان اصلی روستا باید محل جان باختن او باشد، مگر زمین میدان هم برق دارد؟ به همین دلیل به سراغ اهالی روستا رفتیم تا اصل ماجرا را پیگیری کنیم، خانمی که مادر جوان ناکام روستای کشیت را همراهی می کرد بهترین گزینه ای بود که از همه ماجرا می توانست با خبر باشد.

,

بعد از رسیدن به خانه صاحب عزا، سراغ آن خانم رفتم، ماجرا را از او جویا شدم و این گونه ماجرا را شرح داد؛

,

این پسری که جان خود را از دست داده سومین پسر این خانواده است، متولد سال 76 بود، از اخلاق و ادب چیزی کم نداشت و بسیار سخت کوش و پر تلاش بود، کارگری می کرد، روز گذشته هم مثل هر روز از سر کار به خانه بر می گشت که در طول مسیر به جوی آب کنار میدان می رسد، دست هایش را در آب روان شسته و  بریا بلند شدن از ستون فلزی ترانس برق که در کنار جوی نصب شده به عنوان تکیه گاه استفاده می کند، به محض اینکه به این ستون دست می زند به دلیل مشکل فنی ترانس برق او را گرفته و به داخل آب پرت می کند، آب هم با جریان الکتریسیته ای که دارد برق بیشتری به بدن او منتقل می کند و این گونه جان خود را از دست می دهد.

,

یکی دیگر از اهالی روستا که متوجه صحبت ما شد، نزدیک ما آمد و گفت: این ترانس برق خیلی وقت است که مشکل دارد و همین هفته گذشته یک دختر بچه از اهالی روستا دچار برق گرفتگی می شود ولی به لطف خدا جان سالم به در می برد.

,

وی افزود: با وجود اینکه هفته گذشته این اتفاق برای یکی دیگر از اهالی روستا افتاده بود ولی متاسفانه برای تعمیر ترانس هیچ کسی اقدامی نکرد و این بار این جوان بی گناه قربانی بی توجهی مسئولین شد.

,

بهانه های عجیب و غریب بخشدار گلباف برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت

, بهانه های عجیب و غریب بخشدار گلباف برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت, بهانه های عجیب و غریب بخشدار گلباف برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت,

سید مرتضی رضوی بخشدار گلباف در همین رابطه  در گفت و گو با خبرنگار" بوتیا " اظهار کرد: یک جوان از اهالی روستای کشیت دچار برق گرفتگی شده است و من در جریان جزئیات این ماجرا نیستم.

, بوتیا, بوتیا, بوتیا,

بخشدار گلباف در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا با وجود رخ دادن این حادثه در هفته برای حل مشکل اقدامی نکردید، عنوان کرد: این مسئله صحت ندارد و اصلا این اتفاق در هفته قبل رخ نداده است و عده ای هدف خاصی از طرح این مسائل و رسانه ای کردن آن دارند.

,

رضوی مطرح کرد: ما همین امروز در روستای کشیت بودیم و چیزی که من شنیدم این بوده که این پسر در جوی آب ایستاده و به ترانس برق دست زده است و برق هم او را گرفته است که بعد از اتفاق او را به گلباف منتقل می کنند و به گفته برخی از اهالی این فرد چون معتاد بوده  و در حال ترک بوده است قدرت بدنی کافی نداشته و در مسیر انتقال جان خود را از دست می دهد.

,

وی در ادامه گفت و گو اظهارات جالب تری را مطرح می کند و می گوید: فرض را بر این بگذاریم که هفته قبل هم این اتفاق افتاده بادف اصلا برق روستای کشیت زیر نظر گلباف نیست و از طریق بخش شهداد تامین می وشد و ما هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نداریم.

,

تعمیر ترانس برق روستای کشیت به عهده گلباف است یا شهداد؟!

, تعمیر ترانس برق روستای کشیت به عهده گلباف است یا شهداد؟!, تعمیر ترانس برق روستای کشیت به عهده گلباف است یا شهداد؟!,

اظهارات بخشدار گلباف در حالی است که تقریبا تمام اهالی روستای کشیت معتاد بودن جوان جان باخته را تکذیب کردند و جالب اینجاست که حتی اگر برق این روستا از شهداد تاکین شود مگر موضوع رسیدگی و حل مشکلات مردم به عهده بخشدار نیست؟ یعنی مردم روستای کشیت خودشان باید با مسئولین برق شهداد صحبت کنند و درخواست کنند تا بیایند مشکلات برق ان ها را حل کنند؟ اگر این گوه است پس دیگر چه نیازی به بخشداری و شهرداری و دهیاری است؟ مردم خودشان مشکلات خود را حل می کنند.

,

دهیار کشیت:آدم های بد شانس از کنار ترانس برق عبور نکنند

, دهیار کشیت:آدم های بد شانس از کنار ترانس برق عبور نکنند, دهیار کشیت:آدم های بد شانس از کنار ترانس برق عبور نکنند,

قادری دهیار روستای کشیت هم در گفت و گو با " بوتیا " در رابطه با این حادثه اظهارات عجیبی را مطرح کرد و گفت: یک جوان دچار برق گرفتگی شده است و جان خود را ازد دست داده و این چیزی عجیبی نیست.

, بوتیا, بوتیا,

وی در ادامه بیان کرد: من که چیزی از این اتفاق نمی دانم ولی شاهدان می گویند پاهایش در آب بوده و چون در نزدیکی او ترانس برق وجود داشته دچار برق گرفتگی شده است.

,

دهیار روستای کشیت رد پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا ترانس برق دچار نقص بوده یا خیر، گفت: ترانس برق اتصالی داشته است ولی این شانس این جوان بوده که در هنگام عبور از کنار ترانس برق دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست می دهد.

,

با رسیدگی به موقع شاید جوان کشیتی الان زنده بود

, با رسیدگی به موقع شاید جوان کشیتی الان زنده بود, با رسیدگی به موقع شاید جوان کشیتی الان زنده بود,

اظهارات عجیب و غریب بخشدار شهر گلباف و دهیار روستای کشیت در حالی مطرح می شود که گویی جان انسان ها ارزشی ندارد و به راحتی می گویند عجیب نیست یک نفر دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است در حالی که اگر بعد از اتفاق اول که حدود یک هفته قبل برای یک دختر بچه روستای کشیت رخ داد ترانس برق تعمیر می شد شاید این جوان الان زنده بود و برای خانواده اش هم چنان یک تکیه گاه و نان اور باقی می ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه