اخبار داغ

در یادواره شهیدان خواجه بم عنوان شد؛

بخش هایی از انقلاب اسلامی در اختیار نااهلان و نامحرمان قرار گرفته است/ نفوذ در جایگاه ریاست جمهوری سنگری برای کندن انقلاب است

بخش هایی از انقلاب اسلامی در اختیار نااهلان و نامحرمان قرار گرفته است/ نفوذ در جایگاه ریاست جمهوری سنگری برای کندن انقلاب است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: خطر اساسی از سوی نااهلان است و اگر انقلاب به دست نااهلان افتاد این افراد برای انقلاب ایجاد خطر می کنند و امروز با کمال تاسف باید عرض کنم که بخش هایی از انقلاب اسلامی در اختیار نااهلان و نامحرمان قرار گرفته است و حزب شیطان در آنجا تسلط و نفوذ پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ارگ نیوز"؛ حجت الاسلام محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهیدان خواجه و شهید عیسی پارسا شهرستان بم که در محل مهدیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم برگزار شد اظهار داشت: روایات بسیار متعددی وجود دارد که خداوند اراده فرموده است، تشکیل دولت اسلامی در آخر الزمان را بر دوش شما مردم بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , "ارگ نیوز", ؛ حجت الاسلام محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در یادواره شهیدان خواجه و شهید عیسی پارسا شهرستان بم که در محل مهدیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم برگزار شد اظهار داشت: روایات بسیار متعددی وجود دارد که خداوند اراده فرموده است، تشکیل دولت اسلامی در آخر الزمان را بر دوش شما مردم بگذارد.,

وی گفت: شهید هم خود زنده است و هم احیاگر حیات بشری است اما برخی شعور تشخیص این را ندارند و شهدا یک مقطع دیگر نیز با رجعت خود را فدای اسلام خواهند کرد و حدود 70 حدیث در این خصوص روایت شده است.

,

حجت الاسلام محسن زاده بیان داشت: رمز اینکه مقام معظم رهبری بیش از 120 باز تاکید بر انقلابی گری دارند این است که مردم باید با انقلابی گری از انقلاب خود دفاع کنند در حالیکه مشکل دیگر فعلی برخورد حذفی با نیروهای انقلابی است که حتی اگر آبدارچی ها نیز با آنها همسو نبودند آنها را حذف خواهند کرد.

,

وی تصریح کرد: افرادی که ابتدای مسئولیت هیچ نداشتند امروز سرمایه های تریلیاردی رقم زده اند و هنگامی که مسئله گورخوابی پیش می آید می گویند باید این افراد را عقیم کنیم! خیر کسانیکه صاحب سرمایه های هزار میلیادری هستند باید عقیم شوند.

, وی تصریح کرد: افرادی که ابتدای مسئولیت هیچ نداشتند امروز سرمایه های تریلیاردی رقم زده اند و هنگامی که مسئله گورخوابی پیش می آید می گویند باید این افراد را عقیم کنیم! خیر کسانیکه صاحب سرمایه های هزار میلیادری هستند باید عقیم شوند.,

این مسئول ابراز داشت: هنگامی که یکی از سران سگ هار صهیونیستی ایران را تهدید کرد و مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در جمله ای فرمودند که اگر رژیم صهیونیستی کوچکترین خطایی بکنند حیفا ‌و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و برخی از منافقین داخلی گفتند ایشان بلوف سیاسی زده است مگر می شود.

,

وی افزود: سایت هاآرتص که متعلق به رژیم صهیونیستی است رسما اعلام کرد تهدید مقام معظم رهبری جدی است و ایران توانایی این را دارد که در ۹ دقیقه حیفا و تلاویو را با خاک یکسان کند که این زمان به ۷ دقیقه و ۳۴ ثانیه کوتاه شد و دشمن این را به خوبی می داند پس ما در مورد حفظ جمهوری اسلامی از دشمن خارجی نگرانی نداریم.

,

این کارشناس بیان داشت: خطر اساسی از سوی نااهلان است و اگر انقلاب به دست نااهلان افتاد این افراد برای انقلاب ایجاد خطر می کنند و امروز با کمال تاسف باید عرض کنم که بخش هایی از انقلاب اسلامی در اختیار نااهلان و نامحرمان قرار گرفته است و حزب شیطان در آنجا تسلط و نفوذ پیدا کرده است.

,

وی اظهار داشت: برخی اکنون توانسته اند در یک همراهی تمام عیار با شیطان بزرگ حرکت کنند و دهانشان را باز کنند و در مراسم ضیافت افطاری سال ۹۴ رسما اعلام می کنند که دوران انقلاب و احساسات گذشته است، این سخن را در تضعیف کسی بیان نمی کنم بلکه نقد دارم.

,

محسن زاده افزود: می گویند دوران انقلاب با واو عطف احساسات همراه می شود و انقلاب و انقلابی گری را یک حرکت احساسی می دانند و می گویند دوران آن گذشته است و در آن جلسه افطار برای این فرد کف و سوت می زنند و او کسی نیست جز ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که امروز به عنوان رئیس جمهور در این کشور قسم یاد کرده است پاسدار اسلام و انقلاب اسلامی باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چرا برخی حاضر نمی شوند حرف حق را بشنوند؟! در همین استان دستورالعمل رسمی دادند که هرجا محسن زاده صحبت می کند حق حضور ندارید و اگر هم غافلگیر شدید بروید! چرا ؟ مگر محسن زاده جز بازگو کردن حرف خود شما چه می گوید؟ مگر شما نمی گویید دانستن حق مردم است. پس مردم باید مواضع شما را بدانند و فکری برای انقلاب خودشان بکنند.

, نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چرا برخی حاضر نمی شوند حرف حق را بشنوند؟! در همین استان دستورالعمل رسمی دادند که هرجا محسن زاده صحبت می کند حق حضور ندارید و اگر هم غافلگیر شدید بروید! چرا ؟ مگر محسن زاده جز بازگو کردن حرف خود شما چه می گوید؟ مگر شما نمی گویید دانستن حق مردم است. پس مردم باید مواضع شما را بدانند و فکری برای انقلاب خودشان بکنند.,

وی افزود:۲۳۰ هزار شهید و ۱۷ هزار شهید ترور جان دادند، آیا اکنون فرزند شهید خواجه که پدرشان توسط منافقین ترور شدند پدر برایشان عزیز نبوده است چرا اما انقلاب اسلامی برایشان عزیزتر بود اما یک عده می آیند و می گویند انقلاب دورانش تمام شده است اما انقلاب اسلامی تا هنگام ظهور به کوری منافقین داخلی و خارجی ادامه پیدا خواهد کرد.

,

حجت الاسلام محسن زاده با بیان تعدادی از خطرات مقابل انقلاب تشریح کرد: یکی از خطرات مسئله نفوذ است، مانند نفوذ در ریاست مجلس شورای اسلامی، نفوذ در ریاست مجلس خبرگان رهبری، نفوذ در جایگاه ریاست جمهوری و حتی نفوذ در شوراها که پروژه نفوذ اینها را سنگرهایی برای کندن انقلاب اسلامی از ریشه و بن می داند.

,

وی در ادامه افزود: نباید اجازه دهیم نفوذ مثل دوران پادشاهان خائن گذشته تکرار شود و خائنین تابلودار بیایند و مملکت را تابلودار کنند و به فرمایش مقام معظم رهبری مراقب باشید شاه سلطان حسین ها نفوذ نکنند چراکه انقلاب را به تاراج خواهند برد و ابایی هم ندارند اگر انگلیس از آنها حمایت کند، همانند انتخابات مجلس گذشته که روباه پیر لیست داد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه