اخبار داغ

یاداشتی خطاب به تاجگردون:

جناب تاجگردون شما وکیل الدوله هستید یا وکیل المله؟!

جناب تاجگردون شما وکیل الدوله هستید یا وکیل المله؟!
ظاهرا جنابعالی وکیل ملت هستید نه دولت که فرموده اید:" تاکتیک تعدد کاندیداهای اصولگرا برای شکستن روحانی است" و از این رو چنین نگرشی خلاف بدیهی ترین اصول نمایندگی است و انتظار داریم به جای این بازی های سیاسی به فکر رفع فقر، فساد، تبعیض و بی عدالتی باشید که مردم را به ستوه درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باشت نیوز، زریر حجتی فعال سیاسی استان در یادداشتی در خصوص اظهار نظر روزگذشته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نوشت: اظهارنظر نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت آن گونه که سایت‌های خبری محلی [کلیک کنید] منتشر کرده بر خلاف باور غالب مردم حاکی از جهل یک نماینده نسبت به قوانین موضوعه نظام سیاسی ایران اسلامی است که در شان وی نبوده و نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز, [کلیک کنید], ,

هر چند به یمن ماهیت نظام اسلامی، اظهار نظر برای عموم مردم آزاد است و به ویژه آقای تاجگردون در کسوت نمایندگی مجاز به دخالت در امور داخلی کشور است ولی نظریه پردازی توام با واهمه و سراسیمگی عده ای پیرامون «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» با هیمنه ای که در بدو اعلام موجودیت به جان لیبرال مسلکان انداخته است ما را به یاد «تز» مهاجرانی و تکنوکرات های لندن نشینی انداخت که در اتمام دوره ریاست جمهوری مرحوم رفسنجانی با فریاد وامصیبتای فقدان رجل سیاسی، ساز تغییر قانون اساسی را برای ابقاء آن مرحوم سر داده بودند.

,

 

,

جناب آقای تاجگردون!
اولا؛ ظاهرا جنابعالی وکیل ملت هستید نه دولت که فرموده اید:  «تاکتیک تعدد کاندیداهای اصولگرا برای شکستن روحانی است» و از این رو چنین نگرشی خلاف بدیهی ترین اصول نمایندگی است و انتظار داریم به جای این بازی های سیاسی به فکر رفع فقر ، فساد ، تبعیض و بی عدالتی باشید که مردم را به ستوه درآورده است.
چنین بنظر می رسد که موضع تشویش آمیز و تخریبی شما علیه جبهه مردمی، برای حفظ وضع موجود با آن همه ناکارآمدی در سیاست شکست خورده خارجی و نیز رکود و بیکاری و هزاران مشکل داخلی دیگری چون نحوه واگذاری مسئولیت ها است که البته فقط منافع عده ای در آن تامین است و بس!

,
,
,

 

,

اتفاقا اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب در واکنش به همین وضع موجود و مبارزه با تفکرات عناصر نفوذی و چهره های نفاقی است که قریب به سی سال تحت لوای برخی دولت های غیر انقلابی کنگر خورده و لنگر انداخته اند و به یقین،شبهه افکنی و قرائت شخصی از رجل سیاسی راه نجات این گروه از تکنوکرات ها  و غربزدگان غوغاسالار نبوده و نیست.

,

 

,

ثانیا؛ تشخیص مصداق رجل سیاسی به عهده شورای محترم نگهبان است که نظارت استصوابی و عالیه دارد. بنظر می رسد شبهه سازی در تعیین مصداق رجل سیاسی و حمل کردن بر عدم صلاحیت چهره های انقلابی، با تشدید فعالیت این جبهه در آتیه بیشتر خواهد شد و البته تداخل در حیطه نهادی است که مقررات و ساختار مستقلی دارد. هر چند که عده ای همواره، دست به عصا و با حدس و گمان،سپری در اظهار نظر ساخته تا با پاتک سیاسی، جبهه ای را در افکار عمومی از کارایی بیندازد ولی انقلابیون واقفند که این نوع اظهار نظرها طبیعی و شروع جوسازی و هجمه علیه شورای محترم نگهبان است که در صورت تایید نامزد نهایی جبهه مردمی، ان قلت های معنادار، رمز هجمه لیبرال مسلک های داخلی و جاخوش کرده بر سفره انقلاب  علیه این نهاد حافظ اسلام  خواهد شد.

,

 

,

ثالثا؛ جناب تاجگردون بخوبی واقفند که مدت هاست دامنه بحث رجل سیاسی به حوزه زنان نیز کشیده شده است و از اینرو نمایندگان محترم به جای سیاسی کاری وظیفه دارند که بر مبنای معیارهای انقلاب اسلامی در اندیشه وضع قانون و مصادیق باشند که دیگر اشخاصی امثال غربزدگان با موجه جلوه دادن خود بر این کرسی ننشینند.

,

 

,

رابعا؛ در این انقلاب افرادی خطرناک تر از بنی صدر بوده و هستند که با رافت نظام و شورای نگهبان در جایگاه هایی قرار گرفتند که به اعتقاد مردم فاقد صلاحیت بوده ولی مملکت را ملک طلق خود پنداشته و جولان داده اند .بنابر این می طلبد همت کنند به عنوان وکیل مردم و میراث خوار شهداء زمینه جوسازی علیه شورای محترم نگهبان و تخریب چهره های انقلابی فراهم نشود. هر چند شورای محترم نگهبان چنانچه اهمیتی برای چنین سخنانی قائل باشد خود سخنگو دارد و قادر به پاسخگویی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه