اخبار داغ

بیانیه دانشجویان کرج در واکنش به هزینه های شهرداری در سفر هیات دولت؛

یک میلیارد و هشتصد میلیون برای مستضعف و کارگر رقم کلانی است

یک میلیارد و هشتصد میلیون برای مستضعف و کارگر رقم کلانی است
شهرداری کرج هفته گذشته برای بار سوم لایحه هزینه های سفر هیات دولت را افزایش داد و در نهایت آنرا به مبلغ 1 میلیارد و 850 میلیون تومان رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، جمعی از دانشجویان دانشگاه های البرز، بسیج دانشجویی، دانشگاه پیام نور اشتهارد، دانشگاه پیام نور نظر آباد و دانشگاه پیام نورماهدشت در واکنش به انتشار لیست هزینه های شهرداری کرج برای سفر هیات دولت به البرز بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:

بسمه تعالی
جناب آقای ترکاشوند
شهردار محترم شهر کرج

امام علی(ع) معتقدند که اگر مردم و حکومت حقوق یکدیگر را پاس ندارند، وحدت کلمه از بین می‌رود، نشانه‌های ستم آشکار می‌شود، نیرنگ‌بازی در دین فراوان می شود، راه گسترده سنت پیامبر اکرم(ص) متروک، هواپرستی فراوان، احکام دین تعطیل و بیماری‌های دل فراوان می‌شود.

 با وجود حقوق متقابل مردم و حکومت، مردم همیشه در صحنه و انقلابی در کلان شهر کرج برای استیفای حقوق شهروندی شان از مسئولین شهرداری و جناب شهردار تقاضامندند که برای تنویر اذهان عموم شفافیت را در مقابل محرمانه بودن برای خود ارزش تلقی کنند:

 ۱)طبق ماده ۱۹ از حقوق شهروندی، شهروندان از حق اداره شایسته امور کشور بر پایه‌ی قانون‌مداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت،عدالت و انصاف برخوردارند.

۲) طبق ماده ۲۰ حق شهروندان این است که امور اداری آن‌ها با رعایت قانون، بی‌طرفانه و به‌دوراز هرگونه منفعت‌جویی یا غرض‌ورزی شخصی، رابطه خویشاوندی، گرایش‌های سیاسی و پیش‌داوری، در زمان معین و متناسب رسیدگی و انجام شود.

۳) و طبق ماده ۲۱ حق شهروندان آن است که چنانچه تصمیمات نهادهای اداری و یا کارکنان را خلاف قوانین و مقررات بدانند، از طریق مراجعه به مراجع اداری و قضائی صالح، تقاضای احقاق حق کنند.

با استناد به مواد مذکور و برای احقاق حق مردم، شما مسئولید و باید پاسخگو باشید:

 اسناد موجود نشان از یک ریخت و پاش و هرج و مرج عظیم در بیت المال و بی توجهی به اندوخته مسلمین دارد که در جریان سفر کمتر از یک روزه رئیس جمهور به استان البرز خود را نشان می دهد، شما در قبال این بی تدبیری مسئولید.
یک میلیارد و هشتصد میلیون برای قشر مستضعف و برای افراد کارگر رقم کلانی است.
آیا افزایش حقوق کارگران مستضعف را به تعویق انداختن و دست درازی و سرعت عمل همراه با بی تدبیری در عاطل کردن بیت المال را برای خود ارزش می دانید ؟

والعاقبة للمتقین

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تیتریک»، جمعی از دانشجویان دانشگاه های البرز، بسیج دانشجویی، دانشگاه پیام نور اشتهارد، دانشگاه پیام نور نظر آباد و دانشگاه پیام نورماهدشت در واکنش به انتشار لیست هزینه های شهرداری کرج برای سفر هیات دولت به البرز بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:, «تیتریک»، جمعی از دانشجویان دانشگاه های البرز، بسیج دانشجویی، دانشگاه پیام نور اشتهارد، دانشگاه پیام نور نظر آباد و دانشگاه پیام نورماهدشت در واکنش به انتشار لیست هزینه های شهرداری کرج برای سفر هیات دولت به البرز بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:, «تیتریک»، جمعی از دانشجویان دانشگاه های البرز، بسیج دانشجویی، دانشگاه پیام نور اشتهارد، دانشگاه پیام نور نظر آباد و دانشگاه پیام نورماهدشت در واکنش به انتشار لیست هزینه های شهرداری کرج برای سفر هیات دولت به البرز بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:, «تیتریک»، , «تیتریک, «, تیتریک, تیتریک, »، , »، , نورماهدشت, نورماهدشت, نورماهدشت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه