اخبار داغ

مسئول واحد آتش نشانی بیجار خبر داد:

پایان دوره تکمیلی آموزش آتش نشانی در بیجار

پایان دوره تکمیلی آموزش آتش نشانی در بیجار
حیدری با بیان اینکه این دوره یک تمرین و آموزش بسیار خوب برای تمام نیروها بود ،گفت: با انجام آزمون تئوری و عملی ، دوره تکمیلی آموزش آتش نشانی بیجار پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رسول حیدری در گفت و گو با بیجار بام ایران با بیان اینکه برگزاری این دوره  یک تمرین و آموزش بسیار خوب برای تمام نیروها بود، اظهار داشت:  در راستای ارتقای سطح معلومات و بالابردن توان عملیاتی پرسنل آتش نشانی، یک دوره کلاس تخصصی اطفاء حریق وامداد و نجات در ایستگاه مرکزی با حضور فرخ صبری کارشناس ارشد مرکز اموزش سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران ,

وی افزود: دراین دوره شانزده نفر از پرسنل سیمان کردستان و یک نفر از پرسنل شهرداری توپ اغاج هم در کنار نیروهای آتش نشانی بیجار، اموزش داده شدند تا در موقع وقوع هرگونه اتفاق احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

,

مسئول آتشنشانی بیجار با تاکید بر اینکه بی شک با توجه به ساخت وسازهای ساختمان های بلند مرتبه به روز کردن نیروها و تجهیزات الزامی است، بیان داشت: از کلیه مردم ومسئولین ادارات درخواست می کنیم که با مراجعه به شهرداری و تقاضای  بازدید از اماکن و منازل و ساختماهای اداری، ازایمنی محیط کار و زندگی خود ،اطمینان حاصل کنند.

,

حیدری خاطر نشان کرد: درحال حاضر چند نقطه از مراکز پر جمعیت و پر رفت وامد شهر که از نظر سطح ایمنی مشکلاتی دارند، شناسایی شده که به تعدادی از مالکان این مکانها تذکر داده شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه