اخبار داغ

به سرپرستی رئیس هیات اسکیت استان مرکزی

تیم ملی اسکیت ایران دو مدال نقره جهان را کسب کرد

تیم ملی اسکیت ایران دو مدال نقره جهان را کسب کرد
تیم ملی اسکیت بانون و آقایان ایران که به سرپرستی رئیس هیات اسکیت استان مرکزی به رقابت های جهانی اسکیت رول بال بنگلادش اعزام شده بود دو مدال نقره جهان را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ رقابت های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی بنگلادش در شرایطی به پایان رسید که تیم های ملی مردان و زنان ایران در دیدار فینال با قبول شکست برابر هند به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات بسنده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

تیم ملی مردان ایران در شرایطی که تا آخرین دقایق بازی از هند پیش بود در پایان با نتیجه ۸ بر ۷ بازی را واگذار کرد و به مدال نقره جهان رضایت داد.

,

تیم ملی اسکیت رول بال بانوان ایران نیز در بازی فینال با نتیجه ۶ بر ۴ نتیجه را به تیم هند واگذار کرده و به مقام دومی و عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد.

,

تیم های ملی اسکیت رول بال مردان و زنان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی جهان و با استقبال مسئولان فدراسیون اسکیت امروز شنبه هفتم اسفندماه در ساعت ۳:۳۰ بامداد از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد میهن شد و با استقبال بسیار ارزشمند مسئولان فدراسیون روبرو شدند.

,

ورزشکاران اعزامی در قالب دو تیم ملی زنان و مردان جهت شرکت در رقابت های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی بنگلادش به سرپرستی مهین علی بخشی رییس هیات اسکیت استان مرکزی و به نمایندگی از فدراسیون اسکیت کشورمان در این آوردگاه جهانی شرکت داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه