اخبار داغ

در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می شود؛

پایتخت شور و شعور حسینی میزبان دو آلاله دفاع مقدس/تکرار حضور شهدا، تلنگری به خواب های روزمرگی

پایتخت شور و شعور حسینی میزبان دو آلاله دفاع مقدس/تکرار حضور شهدا، تلنگری به خواب های روزمرگی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس استان زنجان گفت: پایتخت شور و شعور حسینی زنجان،بار دیگر افتخار میزبانی از دو شهید گمنام را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی مهدیخانی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دو شهید گمنام 20 ساله و 42ساله دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در استان زنحجان در شهر زرین رود شهرستان خدابنده تشییع و تدفین می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا در شهر زنجان از ساعت 16 در سبزه میدان زنجان  برگزار می شود، افزود: این مراسم از مقابل مسجد جامع به سمت مزار شهدای پایین برگزار می شود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه شب میثاق با شهدا در مسجد ولیعصر زنجان از سوی هئیت فاطمیون برگزار می شود، افزود: این مراسم از ساعت 20:30 روز 10 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
,
 
,
وی با اعلام برنامه های وداع و تشییع و تدفین این دو شهید، گفت: روز چهارشنبه۱۱اسفند ماه مراسم استقبال رسمی و مشایعت خودرویی توسط مسئولان شهرستان خدابنده و شهر زرین رود در سه راهی سلطانیه، ساعت 13 برگزار می شود.
,
 
,
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: مراسم استقبال در مسیر روستاهای قیدار نبی به ترتیب در روستاهای دهجلال،خمارک،مزید آیاد و زواجر ساعت 13:30 در روز 11 اسفند برگزار می شود.
,
 
,
مهدیخانی با بیان اینکه مراسم استقبال مردمی در میدان معلم شهر قیدار نبی و مشایعت تا میدان امام حسین (ع) از ساعت 14 روز 11 اسفند برگزار می شود، افزود: مراسم استقبال از شهدا توسط مردم روستاهای مسیر شهر زرین رود به ترتیب در روستاهای حصار،گوجه ییلاق، پیر مرزبان و شهید آباد از ساعت 15 روز چهارشنبه برگزار می شود.
,
 
,
مهدیخانی با بیان اینکه مراسم شب وداع با شهدا و یادواره ۱۰۸شهید بخش بزینه رود در مصلای این شهر برگزار می شود، تصریح کرد: سخنران این مراسم سردار کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان است.
,
 
,
وی با بیان اینکه آیین تشییع این شهدا پنج شنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار می شود، افزود: مراسم تشییع از مصلای شهر زرین رود آغاز و پیکر مطهر این شهدا در پارک ملت این شهر آرامش می گیرد.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه حضور شهدا فرصتی برای بازسازی معنوی و وزیدن نسیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، بیان داشت: حضور شهدا نشان می دهد که سربازان حضرت ولیعصر (عج) هیچ گاه از ماموریت های خود غافل نخواهند شد.
,
 
,
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دوران دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه با حضور این دو شهید تعداد شهدای گمنام استان زنجان به 60 تن می رسد، ادامه داد: 9 شهید در مزارهای عمومی،51 شهید در 23 نقطه یادمانی تدفین شده اند.
,
 
,
وی با بیان اینکه 11 یادمان در استان ساخته شده و سه یادمان در دست ساخت است، افزود: ساخت 9 یادمان نیز در دست مطالعه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه