اخبار داغ

سرپرست تیم فوتسال استقلال خارگ:

تیم فوتسال استقلال خارگ، شهید قنبری بیدخون را شکست داد

تیم فوتسال استقلال خارگ، شهید قنبری بیدخون را شکست داد
سرپرست تیم فوتسال استقلال خارگ گفت:تیم فوتسال استقلال خارگ توانست در جزیره خارگ تیم شهید قنبری بیدخون عسلویه را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ امیر گرگی سرپرست تیم فوتسال استقلال خارگ در گفتگو با خبرنگار خارگ خبر اظهار کرد:  تیم فوتسال استقلال خارگ توانست در جزیره خارگ تیم شهید قنبری بیدخون عسلویه را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ , امیر گرگی سرپرست تیم فوتسال استقلال خارگ در گفتگو با خبرنگار خارگ خبر اظهار کرد:  تیم فوتسال استقلال خارگ توانست در جزیره خارگ تیم , را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهد.,

وی افزود: با اتمام و قهرمانی تیم استقلال خارگ در نیم فصل اول وارد مسابقات نیم فصل دوم شدیم که در این نیم فصل 7 بازی انجام می شود.

,

گرگی بیان کرد: تا کنون در نیم فصل دوم، تیم استقلال خارگ توانسته است با شکست 3 تیم صدر جدولی خود را حفظ کند.

,

وی خاطر نشان کرد: با شکست تیم شهید قنبری بیدخون عسلویه در جزیره خارگ امروز شنبه ( 7 اسفند) تیم استقلال خارگ به مصاف تیم پاسارگاد خورموج می رود.

,

سرپرست تیم استقلال خارگ بیان کرد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود که تیم برنده به لیگ کشوری راه پیدا می کند.

, سرپرست تیم استقلال خارگ بیان کرد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود که تیم برنده به لیگ کشوری راه پیدا می کند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه