اخبار داغ

نتایج دور سوم مرحله نهایی رقابت های شطرنج نوجوانان کشور

نتایج دور سوم مرحله نهایی رقابت های شطرنج نوجوانان کشور
مرحله نهایی رقابت های شطرنج رده های سنی زیر 8 و 10 سال پسران کشور از شامگاه پنجشنبه در شهر مریانج از توابع شهرستان همدان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،در این دوره از پیکارها 6 شطرنج باز در رده سنی زیر 10 سال و 6 شطرنجباز در رده سنی زیر هشت سال رقابت خود آغاز کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

محمد متین شمس از مازندران، محمد حسین یزدانی از گیلان، فرهان موقر حسنی از گیلان، دانیال چاوشی از اصفهان، ابوالفضل ولایی از مازندران و آروین دانش آراسته از گیلان در رده سنی زیر 8 سال رقابت دارند.

,

همچنین رضا مهدوی از تهران، آرتین اشرف از فارس، سینا رضایی پور از گیلان، محمد حسین قنبر علی فرزاد از همدان، آرشا حیدر زاده و اعلا نوری هر دو از تهران در رده زیر 12 سال با یکدیگر پیکار خواهند کرد. تا پایان دور سوم رقابت های این دور و در رده سنی زیر 8 سال، محمد متین شمس از مازندران با 3 امتیاز صدرنشین است.

,

ابوالفضل ولایی از مازندران با 2/5 و محمد حسین یزدانی از گیلان با 2 امتیاز، در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. در رده سنی زیر 10 سال، آرتین اشرف از فارس و محمد حسین قنبر علی فرزاد از همدان با 2/5 امتیاز، اول و دوم هستند و سینا رضایی پور از گیلان با 2 امتیاز سوم است.

,

 این رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و 2داور قضاوت بازی ها را برعهده دارند.

,


شایان ذکر است همدان بیستم شهریورماه امسال نیز میزبان دور مقدماتی قهرمانی شطرنج رده های سنی زیر 8 و 10 سال پسران کشور بود.

,
,

این رقابت ها به مدت یک هفته به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج از توابع شهرستان همدان برگزار می شود و بازی ها طبق قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده ) انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه