اخبار داغ

بلاتکلیفیِ پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی تبریز ؛

پذیرفته‌شدگان: مسئولین امروز و فردا می‌کنند/ مسئول آتش‌نشانی: شهرداری باید مجوز دهد

پذیرفته‌شدگان: مسئولین امروز و فردا می‌کنند/ مسئول آتش‌نشانی: شهرداری باید مجوز دهد
کسانی که در آزمون استخدامی شهرداری نمره قبولی گرفته‌اند و تمام مراحل را گذرانده‌اند اکنون با بدقولی مسئولان مواجه شده‌اند و برای حاضر شدن برسرِ کارشان لحظه شماری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اردیبهشت ماه سال 94 تعداد زیادی از داوطلبان عضویت در سازمان آتش‌نشانی تبریز در آزمونی رسمی که تحت نظر وزارت کشور برگزار می‌شد شرکت کردند و در نهایت 1500 تن منتخب شدند تا به استخدام این سازمان درآیند اما اکنون بعد از گذشت ماه‌ها هیچ‌یک از آنان بر سرِ کار خود حاضر نشده‌اند و در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, اردیبهشت ماه سال 94 تعداد زیادی از داوطلبان عضویت در سازمان آتش‌نشانی تبریز در آزمونی رسمی که تحت نظر وزارت کشور برگزار می‌شد شرکت کردند و در نهایت 1500 تن منتخب شدند تا به استخدام این سازمان درآیند اما اکنون بعد از گذشت ماه‌ها هیچ‌یک از آنان بر سرِ کار خود حاضر نشده‌اند و در بلاتکلیفی به سر می‌برند.,

کسانی که همزمان با ما امتحان داده بودند در حادثه پلاسکو شهید شدند

, کسانی که همزمان با ما امتحان داده بودند در حادثه پلاسکو شهید شدند, کسانی که همزمان با ما امتحان داده بودند در حادثه پلاسکو شهید شدند,

یکی از قبول شدگان در آزمون استخدامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با انتقاد عدم تحقق وعده‌های مسئولین، ابراز داشت: این 150 نفر از بین بهترین‌ها انتخاب شده‌اند و مسئول پیشین هنگامی که با ما صحبت می‌کرد، صریحاً می‌گفت آتش‌نشانی شما را از سرِ سوزن رد کرده است تا به اینجا رسیده‌اید.

,

وی ادامه داد: کسانی که همزمان با ما در سایر شهرستان‌ها امتحان دادند و قبول شدند اکنون سرِ کارشان هستند، حتی تعدادی از آتش‌نشانانی که در سانحه پلاسکو به شهادت رسیدند، ورودی سال 94 بوده و از طریق آزمونی که ما هم در آن شرکت کردیم، جذب شده بودند.

,

, ,

مسئولین امروز و فردا می‌کنند/ به جایِ استخدام بیکارمان کردند

, مسئولین امروز و فردا می‌کنند/ به جایِ استخدام بیکارمان کردند, مسئولین امروز و فردا می‌کنند/ به جایِ استخدام بیکارمان کردند,

این جوان تبریزی با بیان اینکه آخرین‌بار قرار بود در مهرماه قبول‌شدگان در محل خدمت‌شان حاضر شوند، تصریح کرد: مسئولین امروز و فردا می‌کنند و زمان دقیقی را هم اعلام نمی‌نمایند، اکنون در آستانه عید قرار داریم و آتش‌نشانی شدیداً نیاز به نیرو دارد اما با این حال، قبول‌شدگان را نمی‌پذیرند.

,

وی خاطرنشان ساخت: اگر قرار نبود ما را جذب کنند، چرا به پذیرفته‌شدگان گفتند بروید و هرکجا شاغل هستید استعفاء دهید؟ خیلی‌ها قبلاً در جایی مشغول بودند اما تسویه‌حساب کردند و اکنون بیکار مانده‌اند.

,

آن 150 نفر را جذب کرده‌ایم/ استخدام به این آسانی‌ها نیست/ شهرداری باید مجوز دهد

, آن 150 نفر را جذب کرده‌ایم/ استخدام به این آسانی‌ها نیست/ شهرداری باید مجوز دهد, آن 150 نفر را جذب کرده‌ایم/ استخدام به این آسانی‌ها نیست/ شهرداری باید مجوز دهد,

داود طالب‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آناج در پاسخ به این سوال که چرا 150 تن قبول شده در آزمون رسمی، علی‌رغم طی تمام مراحل گزینشی استخدام نمی‌شوند، عنوان کرد: آن 150 نفر را جذب کرده‌ایم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

,

, ,

وی در پاسخ به این سوال که اگر مشکلی وجود ندارد چرا بر سرِ کارشان حاضر نمی‌شوند، گفت: استخدام به این آسانی‌ها هم نیست و مراحل خاص خود را دارد، باید شهرداری مجوز لازم را صادر نماید تا ما بتوانیم آنان را بکار بگیریم.

,

شدیدا نیاز به نیرو داریم/ مانع استخدام آن‌ها من نیستم

, شدیدا نیاز به نیرو داریم/ مانع استخدام آن‌ها من نیستم, شدیدا نیاز به نیرو داریم/ مانع استخدام آن‌ها من نیستم,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تاکید داشت: ما شدیداً نیاز به نیرو داریم و اگر کمبود نیرو احساس نمی‌شد دلیلی هم نداشت 150 تن را استخدام و بخشی از بودجه را اینگونه صرف کنیم.

,

وی در پایان افزود: ما مخالف آغاز فعالیت آن‌ها نیستیم لکن شروع کارشان نیز دستِ بنده نیست و باید مسئولین ارشد مجوز دهند.

,

ردیف بودجه استخدام آتش‌نشانی تصویب شد/ پذیرفته‌شدگان به زودی جذب می‌شوند

, ردیف بودجه استخدام آتش‌نشانی تصویب شد/ پذیرفته‌شدگان به زودی جذب می‌شوند, ردیف بودجه استخدام آتش‌نشانی تصویب شد/ پذیرفته‌شدگان به زودی جذب می‌شوند,

در راستای پیگیری چرایی صدور عدم مجوز گفت‌وگویی با فریدون بابایی اقدم داشتیم که طی آن این عضو شورا با اشاره به حل این مشکل، تصریح کرد: در جلسات اخیر شورا که ردیف بودجه‌ی سال 96 بررسی می‌شد، بندی تحت عنوان ردیف بودجه استخدام وجود داشت که موجب مباحثه اعضاء شد.

,

, ,

وی یادآور شد: مسئولان شهرداری عنوان کردند ردیف بودجه اختصاص یافته برای بکارگیری 150 تن از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام سال 94 است، لذا با این وجود حالا که مشکل اعتبار رفع شد و به تصویب اعضاء شورا رسید، این نفرات به زودی بر سرکارشان حاضر می‌شوند.

,

با این وجود به نظر می‌رسد پذیرفته‌شدگان از سال آینده به لیست نیروهای تحت امر شهرداری اضافه شوند و معضل کمبود نیرو در آتش‌نشانی تبریز نیز رفع گردد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه