اخبار داغ

غربت غریبانه ماجرای نیمروز در میان فعالین فرهنگی و انقلابی/اکران نوروز فرصت جبران این غربت است

غربت غریبانه ماجرای نیمروز در میان فعالین فرهنگی و انقلابی/اکران نوروز فرصت جبران این غربت است
ماجرای نیمروز یک جاه طلبی و شجاعت مثبت تمام عیار است؛ توسط تهیه کننده وکارگردانی جوان که تاریخ معاصر را دقیق و درست تورق کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح رزن،دیدن ماجرای نیمروز در حالی که بیننده  مهمترین فیلم جشنواره ی 35 فجر را در ایام اکران جشنواره ای آن  تماشا می کند موقعیتی منحصر به فرد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزن،,

صحبت در مورد فیلم بسیار است ،این فیلم را باید ادامه حرکت رو به جلو تهیه کننده و کارگردان این فیلم دانست.

از آن روی که محمود رضوی در جشنواره گذشته تهیه کنندگی سیانور اثری متفاوت و بسیار مهم از برهه حساس تاریخ معاصر را بر عهده داشت.

رضوی در سیانور سراغ زخمی چرکین بر پیکره ی جنبش مسلمان مبارز در تابستان سال 54 رفته بود.

سیطره جناح مارکسیست مجاهدین بر سازمان و ترور وحشیانه اسلامگرایان سازمان دست مایه این فیلم بود.

مهدویان نیز در اثر قبلی ساخت فیلمی در مورد یکی از اسطوره های مقاومت ملت ایران رفته بود.

هر چند نقدهای جدی به شخصیت پردازی مهدویان از حاج احمد متوسلیان وارد است.

اما ماجرای نیمروز یک جاه طلبی و شجاعت مثبت تمام عیار است؛ توسط تهیه کننده وکارگردانی جوان که تاریخ معاصر را دقیق و درست تورق کرده اند.

تیم تحقیق فیلم بسیار خوب و دقیق از پس کار آمده است.

تصویر کشیدن سازمان اطلاعات سپاه در سالهای ابتدای انقلاب و مجاهدتهای آنان و شکل دادن درست و واقعی از ارتباطات سازمان اطلاعاتی نوپا هنری است که مهدویان به خرج داده است.

پرداختن به خط جریان نفاقی که کشمیری را تا عالی ترین مقام امنیتی کشور می رساند و هرگز نیز شناسایی نمی شود از دقت کا گردان برای وصل کردن فیلم با وضعیت سیاسی امروز کشور خبر می دهد.

 

در مورد تک تک سکانس های فیلم می شود ساعتها حرف زد و صفحات بسیار را نوشت و پر کرد .

اما آنچه در اکران فیلم در ایام جشنواره در محل نمایش این فیلم در مجتمع آوینی بشدت قابل مشاهده و بسیار تاثر انگیز نیز بود، غربت غریبانه چنین فیلم مجاهدانه ای  در میان فعالین انقلابی استان همدان بود.

 

در حالی که جوانان با تیپهای فکری و ظاهری کاملا متفاوت  با جریان قهرمان فیلم در سالن برای فیلم دست زدند و از کارگردان تحلیل کردند اثری از جوانان انقلابی و جریان دانشجویی ارزشی در این  اکران  نبود.

 

یادمان نرود یتیم خانه ایران و بسیار فیلمهای دیگر ارزشی نیز نه توسط بی بی سی بلکه در اثر فقدان همت جریان ارزشی در گیشه شکست خورد و این گناه نابخشودنی جریان ارزشی فرهنگی در کشور است.

 

هر چقدر طرف مقابل خوب بلد است از آثار کم مایه یا در خدمت فرهنگ غیر آرمانی حمایت کند جریان ارزشی در این راستا کم می گذارد .

ماجرای نیمروز جزء فیلمهای است که نام آن در میان فیلمهای اکران نوروزی قرار گرفته است و این شاید فرصتی برای اثبات دغدغه های انقلابی جریان و فعالین ارزشی استان و کشورمان است.

 

انتهای پیام/م

,

صحبت در مورد فیلم بسیار است ،این فیلم را باید ادامه حرکت رو به جلو تهیه کننده و کارگردان این فیلم دانست.

از آن روی که محمود رضوی در جشنواره گذشته تهیه کنندگی سیانور اثری متفاوت و بسیار مهم از برهه حساس تاریخ معاصر را بر عهده داشت.

رضوی در سیانور سراغ زخمی چرکین بر پیکره ی جنبش مسلمان مبارز در تابستان سال 54 رفته بود.

سیطره جناح مارکسیست مجاهدین بر سازمان و ترور وحشیانه اسلامگرایان سازمان دست مایه این فیلم بود.

مهدویان نیز در اثر قبلی ساخت فیلمی در مورد یکی از اسطوره های مقاومت ملت ایران رفته بود.

هر چند نقدهای جدی به شخصیت پردازی مهدویان از حاج احمد متوسلیان وارد است.

اما ماجرای نیمروز یک جاه طلبی و شجاعت مثبت تمام عیار است؛ توسط تهیه کننده وکارگردانی جوان که تاریخ معاصر را دقیق و درست تورق کرده اند.

تیم تحقیق فیلم بسیار خوب و دقیق از پس کار آمده است.

تصویر کشیدن سازمان اطلاعات سپاه در سالهای ابتدای انقلاب و مجاهدتهای آنان و شکل دادن درست و واقعی از ارتباطات سازمان اطلاعاتی نوپا هنری است که مهدویان به خرج داده است.

پرداختن به خط جریان نفاقی که کشمیری را تا عالی ترین مقام امنیتی کشور می رساند و هرگز نیز شناسایی نمی شود از دقت کا گردان برای وصل کردن فیلم با وضعیت سیاسی امروز کشور خبر می دهد.

 

در مورد تک تک سکانس های فیلم می شود ساعتها حرف زد و صفحات بسیار را نوشت و پر کرد .

اما آنچه در اکران فیلم در ایام جشنواره در محل نمایش این فیلم در مجتمع آوینی بشدت قابل مشاهده و بسیار تاثر انگیز نیز بود، غربت غریبانه چنین فیلم مجاهدانه ای  در میان فعالین انقلابی استان همدان بود.

 

در حالی که جوانان با تیپهای فکری و ظاهری کاملا متفاوت  با جریان قهرمان فیلم در سالن برای فیلم دست زدند و از کارگردان تحلیل کردند اثری از جوانان انقلابی و جریان دانشجویی ارزشی در این  اکران  نبود.

 

یادمان نرود یتیم خانه ایران و بسیار فیلمهای دیگر ارزشی نیز نه توسط بی بی سی بلکه در اثر فقدان همت جریان ارزشی در گیشه شکست خورد و این گناه نابخشودنی جریان ارزشی فرهنگی در کشور است.

 

هر چقدر طرف مقابل خوب بلد است از آثار کم مایه یا در خدمت فرهنگ غیر آرمانی حمایت کند جریان ارزشی در این راستا کم می گذارد .

ماجرای نیمروز جزء فیلمهای است که نام آن در میان فیلمهای اکران نوروزی قرار گرفته است و این شاید فرصتی برای اثبات دغدغه های انقلابی جریان و فعالین ارزشی استان و کشورمان است.

 

انتهای پیام/م

,

صحبت در مورد فیلم بسیار است ،این فیلم را باید ادامه حرکت رو به جلو تهیه کننده و کارگردان این فیلم دانست.

از آن روی که محمود رضوی در جشنواره گذشته تهیه کنندگی سیانور اثری متفاوت و بسیار مهم از برهه حساس تاریخ معاصر را بر عهده داشت.

رضوی در سیانور سراغ زخمی چرکین بر پیکره ی جنبش مسلمان مبارز در تابستان سال 54 رفته بود.

سیطره جناح مارکسیست مجاهدین بر سازمان و ترور وحشیانه اسلامگرایان سازمان دست مایه این فیلم بود.

مهدویان نیز در اثر قبلی ساخت فیلمی در مورد یکی از اسطوره های مقاومت ملت ایران رفته بود.

هر چند نقدهای جدی به شخصیت پردازی مهدویان از حاج احمد متوسلیان وارد است.

اما ماجرای نیمروز یک جاه طلبی و شجاعت مثبت تمام عیار است؛ توسط تهیه کننده وکارگردانی جوان که تاریخ معاصر را دقیق و درست تورق کرده اند.

تیم تحقیق فیلم بسیار خوب و دقیق از پس کار آمده است.

تصویر کشیدن سازمان اطلاعات سپاه در سالهای ابتدای انقلاب و مجاهدتهای آنان و شکل دادن درست و واقعی از ارتباطات سازمان اطلاعاتی نوپا هنری است که مهدویان به خرج داده است.

پرداختن به خط جریان نفاقی که کشمیری را تا عالی ترین مقام امنیتی کشور می رساند و هرگز نیز شناسایی نمی شود از دقت کا گردان برای وصل کردن فیلم با وضعیت سیاسی امروز کشور خبر می دهد.

 

در مورد تک تک سکانس های فیلم می شود ساعتها حرف زد و صفحات بسیار را نوشت و پر کرد .

اما آنچه در اکران فیلم در ایام جشنواره در محل نمایش این فیلم در مجتمع آوینی بشدت قابل مشاهده و بسیار تاثر انگیز نیز بود، غربت غریبانه چنین فیلم مجاهدانه ای  در میان فعالین انقلابی استان همدان بود.

 

در حالی که جوانان با تیپهای فکری و ظاهری کاملا متفاوت  با جریان قهرمان فیلم در سالن برای فیلم دست زدند و از کارگردان تحلیل کردند اثری از جوانان انقلابی و جریان دانشجویی ارزشی در این  اکران  نبود.

 

یادمان نرود یتیم خانه ایران و بسیار فیلمهای دیگر ارزشی نیز نه توسط بی بی سی بلکه در اثر فقدان همت جریان ارزشی در گیشه شکست خورد و این گناه نابخشودنی جریان ارزشی فرهنگی در کشور است.

 

هر چقدر طرف مقابل خوب بلد است از آثار کم مایه یا در خدمت فرهنگ غیر آرمانی حمایت کند جریان ارزشی در این راستا کم می گذارد .

ماجرای نیمروز جزء فیلمهای است که نام آن در میان فیلمهای اکران نوروزی قرار گرفته است و این شاید فرصتی برای اثبات دغدغه های انقلابی جریان و فعالین ارزشی استان و کشورمان است.

 

انتهای پیام/م

,

صحبت در مورد فیلم بسیار است ،این فیلم را باید ادامه حرکت رو به جلو تهیه کننده و کارگردان این فیلم دانست.

از آن روی که محمود رضوی در جشنواره گذشته تهیه کنندگی سیانور اثری متفاوت و بسیار مهم از برهه حساس تاریخ معاصر را بر عهده داشت.

رضوی در سیانور سراغ زخمی چرکین بر پیکره ی جنبش مسلمان مبارز در تابستان سال 54 رفته بود.

سیطره جناح مارکسیست مجاهدین بر سازمان و ترور وحشیانه اسلامگرایان سازمان دست مایه این فیلم بود.

مهدویان نیز در اثر قبلی ساخت فیلمی در مورد یکی از اسطوره های مقاومت ملت ایران رفته بود.

هر چند نقدهای جدی به شخصیت پردازی مهدویان از حاج احمد متوسلیان وارد است.

اما ماجرای نیمروز یک جاه طلبی و شجاعت مثبت تمام عیار است؛ توسط تهیه کننده وکارگردانی جوان که تاریخ معاصر را دقیق و درست تورق کرده اند.

تیم تحقیق فیلم بسیار خوب و دقیق از پس کار آمده است.

تصویر کشیدن سازمان اطلاعات سپاه در سالهای ابتدای انقلاب و مجاهدتهای آنان و شکل دادن درست و واقعی از ارتباطات سازمان اطلاعاتی نوپا هنری است که مهدویان به خرج داده است.

پرداختن به خط جریان نفاقی که کشمیری را تا عالی ترین مقام امنیتی کشور می رساند و هرگز نیز شناسایی نمی شود از دقت کا گردان برای وصل کردن فیلم با وضعیت سیاسی امروز کشور خبر می دهد.

 

در مورد تک تک سکانس های فیلم می شود ساعتها حرف زد و صفحات بسیار را نوشت و پر کرد .

اما آنچه در اکران فیلم در ایام جشنواره در محل نمایش این فیلم در مجتمع آوینی بشدت قابل مشاهده و بسیار تاثر انگیز نیز بود، غربت غریبانه چنین فیلم مجاهدانه ای  در میان فعالین انقلابی استان همدان بود.

 

در حالی که جوانان با تیپهای فکری و ظاهری کاملا متفاوت  با جریان قهرمان فیلم در سالن برای فیلم دست زدند و از کارگردان تحلیل کردند اثری از جوانان انقلابی و جریان دانشجویی ارزشی در این  اکران  نبود.

 

یادمان نرود یتیم خانه ایران و بسیار فیلمهای دیگر ارزشی نیز نه توسط بی بی سی بلکه در اثر فقدان همت جریان ارزشی در گیشه شکست خورد و این گناه نابخشودنی جریان ارزشی فرهنگی در کشور است.

 

هر چقدر طرف مقابل خوب بلد است از آثار کم مایه یا در خدمت فرهنگ غیر آرمانی حمایت کند جریان ارزشی در این راستا کم می گذارد .

ماجرای نیمروز جزء فیلمهای است که نام آن در میان فیلمهای اکران نوروزی قرار گرفته است و این شاید فرصتی برای اثبات دغدغه های انقلابی جریان و فعالین ارزشی استان و کشورمان است.

 

انتهای پیام/م

,

صحبت در مورد فیلم بسیار است ،این فیلم را باید ادامه حرکت رو به جلو تهیه کننده و کارگردان این فیلم دانست.

,

از آن روی که محمود رضوی در جشنواره گذشته تهیه کنندگی سیانور اثری متفاوت و بسیار مهم از برهه حساس تاریخ معاصر را بر عهده داشت.

,

رضوی در سیانور سراغ زخمی چرکین بر پیکره ی جنبش مسلمان مبارز در تابستان سال 54 رفته بود.

,

سیطره جناح مارکسیست مجاهدین بر سازمان و ترور وحشیانه اسلامگرایان سازمان دست مایه این فیلم بود.

,

مهدویان نیز در اثر قبلی ساخت فیلمی در مورد یکی از اسطوره های مقاومت ملت ایران رفته بود.

,

هر چند نقدهای جدی به شخصیت پردازی مهدویان از حاج احمد متوسلیان وارد است.

,

اما ماجرای نیمروز یک جاه طلبی و شجاعت مثبت تمام عیار است؛ توسط تهیه کننده وکارگردانی جوان که تاریخ معاصر را دقیق و درست تورق کرده اند.

,

تیم تحقیق فیلم بسیار خوب و دقیق از پس کار آمده است.

,

تصویر کشیدن سازمان اطلاعات سپاه در سالهای ابتدای انقلاب و مجاهدتهای آنان و شکل دادن درست و واقعی از ارتباطات سازمان اطلاعاتی نوپا هنری است که مهدویان به خرج داده است.

,

پرداختن به خط جریان نفاقی که کشمیری را تا عالی ترین مقام امنیتی کشور می رساند و هرگز نیز شناسایی نمی شود از دقت کا گردان برای وصل کردن فیلم با وضعیت سیاسی امروز کشور خبر می دهد.

,

 

,

در مورد تک تک سکانس های فیلم می شود ساعتها حرف زد و صفحات بسیار را نوشت و پر کرد .

,

اما آنچه در اکران فیلم در ایام جشنواره در محل نمایش این فیلم در مجتمع آوینی بشدت قابل مشاهده و بسیار تاثر انگیز نیز بود، غربت غریبانه چنین فیلم مجاهدانه ای  در میان فعالین انقلابی استان همدان بود.

,

 

,

در حالی که جوانان با تیپهای فکری و ظاهری کاملا متفاوت  با جریان قهرمان فیلم در سالن برای فیلم دست زدند و از کارگردان تحلیل کردند اثری از جوانان انقلابی و جریان دانشجویی ارزشی در این  اکران  نبود.

,

 

,

یادمان نرود یتیم خانه ایران و بسیار فیلمهای دیگر ارزشی نیز نه توسط بی بی سی بلکه در اثر فقدان همت جریان ارزشی در گیشه شکست خورد و این گناه نابخشودنی جریان ارزشی فرهنگی در کشور است.

,

 

,

هر چقدر طرف مقابل خوب بلد است از آثار کم مایه یا در خدمت فرهنگ غیر آرمانی حمایت کند جریان ارزشی در این راستا کم می گذارد .

,

ماجرای نیمروز جزء فیلمهای است که نام آن در میان فیلمهای اکران نوروزی قرار گرفته است و این شاید فرصتی برای اثبات دغدغه های انقلابی جریان و فعالین ارزشی استان و کشورمان است.

,

 

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه