اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی:

تخصیص تنها ۱۰۰ میلیون از یک‌میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی مدارس استان مرکزی/اعتباراتی به طرح بازسازی دبستان «بهرامی» تفرش تخصیص نیافته است

تخصیص تنها ۱۰۰ میلیون از یک‌میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی مدارس استان مرکزی/اعتباراتی به طرح بازسازی دبستان «بهرامی» تفرش تخصیص نیافته است
مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: در اعتبارات ملی نیز یک‌میلیارد تومان مصوب که فقط ۱۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدصادق قائمی مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی در گفتگو با ندای تفرش، با اشاره به تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی مدارس گفت: تعمیرات، تجهیزات و توسعه مدارس از منابع استانی و استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی که از طرح‌های فاقد شرایط های استانی است از منابع ملی تامین می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش،, ندای تفرش,

قائمی اظهار کرد: اعتبارات استانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان و در ابتدای هرسال تصویب می شود و مدارسی که نیاز به اصلاح، تعمیر و تجهیز دارند جزء این منابع اعتباری قرار می گیرند.

,

تخصیص تنها ۱۰۰ میلیون از یک‌میلیارد ریال اعتبارات ملی

, تخصیص تنها ۱۰۰ میلیون از یک‌میلیارد ریال اعتبارات ملی, تخصیص تنها ۱۰۰ میلیون از یک‌میلیارد ریال اعتبارات ملی,

وی در خصوص میزان اعتبارات استانی و ملی شهرستان تفرش در امر نوسازی مدارس، افزود: امسال اعتبارات استانی برای نوسازی مدارس ۴۲۰ میلیون تومان بوده که فقط ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان آن تخصیص یافته که اعتباری ناچیزی است. در اعتبارات ملی نیز یک‌میلیارد تومان مصوب که فقط ۱۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی با اشاره به استانداردسازی مدارس تفرش بیان کرد: در شهرستان تفرش ۱۶۴ کلاس درس به لحاظ سیستم گرمایشی استانداردسازی شده که از سال‌های گذشته تاکنون، اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از منابع ملی برای انجام این کار هزینه شده است.

,

تامین ۵۵ درصد اعتبارات نوسازی مدارس تفرش از سوی خیرین

, تامین ۵۵ درصد اعتبارات نوسازی مدارس تفرش از سوی خیرین, تامین ۵۵ درصد اعتبارات نوسازی مدارس تفرش از سوی خیرین,

قائمی با اشاره به مدارس بازسازی شده در ۵ سال اخیر، ادامه داد: در ۵ سال اخیر، ۵ مدرسه در تفرش با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال نوسازی شده اند که ۵۵ درصد این اعتبار از سوی خیرین مدرسه‌ساز تامین شده است.

,

وی با اشاره به عدم تخصیص اعتبارات برای دبستان اسماعیل بهرامی، یادآور شد: در سال ۹۵ از محل اعتبارات جزء ۴۸ قانون و توازن بودجه استان، اعتباراتی به دبستان اسماعیل بهرامی تعلق گرفته بود که متاسفانه هیچ اعتباری تخصیص پیدا نکرده است. همچنین در سال ۹۵، اعتباراتی برای تعمیر مدارس و تکمیل سالن ورزشی دبیرستان فاطمه الزهرا(س) مصوب شده بود که درصد کمی تخصیص پیدا کرد.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی بیان کرد: بازسازی مدرسه اسماعیل بهرامی جزء طرحهایی است که در سال ۹۵ در لیست اعتبارات ملی قرار گرفته بود ولی تاکنون اعتباری تخصیص پیدا نکرده است.

,

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده درخصوص استفاده از ظرفیت خیرین در تکمیل دبستان اسماعیل بهرامی، خاطرنشان کرد: مکاتباتی با بنیاد برکت انجام شده که در صورت موافقت، اعتباراتی به این مدرسه تخصیص می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه