اخبار داغ

نتایج مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان سمنان اعلام شد

نتایج مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان سمنان اعلام شد
مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان سمنان به میزبانی شهرستان سرخه با حضور 54 ورزشکار از شهرهای مختلف استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان سمنان  به میزبانی شهرستان سرخه در سالن باران با حضور 54 ورزشکار از شهرهای مختلف استان برگزار و پس از پایان رقابت ها با اعلام رأی داوران نتایج اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سمنان با کسب 90 امتیاز، شهرستان سرخه با کسب 88 امتیاز، مهدیشهر با کسب 42 امتیاز، شاهرود با 12 امتیاز و گرمسار با 10 امتیاز مقام های اول تا پنجم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

,

مسئول برگزار کننده این دوره از مسابقات استانی مچ اندازی بیان داشت: در نتایج انفرادی در وزن 55 کیلوگرم آقایان مکی از سرخه، تبیانیان از مهدیشهر و ویسی نیز از مهدیشهر عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

یعقوبی خاطرنشان کرد: در وزن 60 کیلوگرم آقایان اکبری از گرمسار، سیادت از سرخه و رحمانی از مهدیشهر اول تا سوم شدند و در وزن 65 کیلوگرم نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم را آقایان باقیان از سرخه، محمودی از سرخه و صالحی از مهدیشهر کسب کردند.

,

وی افزود: در وزن 70 کیلوگرم آقایان حیدری از سرخه،‌ثانی از سمنان و کیپور از مهدیشهر موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

,

این مسئول عنوان کرد: در وزن 75 کیلوگرم آقایان ذوالفقاریان از مهدیشهر، طحان از سرخه و پهلوانی از سمنان به ترتیب اول تا سوم و در وزن 80 کلیوگرم نیز آقایان رحیمی،‌یحیایی و مجیدی هر سه از سمنان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

یعقوبی بیان داشت:‌در وزن 85 کیلوگرم آقایان کریمی و مقدم عناوین اول و دوم و شهروی از سرخه عنوان سوم را کسب کرد و در وزن 90 کیلوگرم نیز علی اصغر علی اکبری، عبدی و نصرت الهی هر سه از سمنان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

وی ادامه داد:‌ آقایان کوشمغانی از سرخه، عیسی علی اکبری از سمنان و فلاحتی از شاهرود در وزن 100 کیلوگرم در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن مثبت 110 کیلوگرم آقایان نوروزی از سمنان، کلانتر از شاهرود و مغانی از مهدیشهر عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

,

این مسئول بیان داشت: محمد کوشمغانی از شهرستان سرخه به عنوان قهرمان قهرمانان«اوورال» این دوره از مسابقات معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه