اخبار داغ

رئیس سازمان صدا و سیمای استان کرمان:

65 هزار دقیقه برنامه سازی صدا و سیمای استان در حوزه اقتصاد مقاومتی/مطالبه گری وظیفه رسانه است

65 هزار دقیقه برنامه سازی صدا و سیمای استان در حوزه اقتصاد مقاومتی/مطالبه گری وظیفه رسانه است
رئیس سازمان صدا و سیمای استان کرمان گفت: حدود 65 هزار دقیقه منهای عملکرد بهمن و اسفند در طبقات مختلف از تله فیلم و مستندها و... در چهار طبقه برنامه سازی در این راستا داشته ایم که مسئولیت کمیته گفتمان سازی هم بر عهده صدا و سیما بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی رمضانی، رئیس سازمان صدا و سیمای استان کرمان در گفتگو با  آرمان کرمان در رابطه با اقتصاد مقاومتی و عملکرد نهاد مربوطه در این زمینه گفت: وظیفه صدا و سیما به غیر از دو برنامه ملی که در راستای اقتصاد مقاومتی داشته است در ابتدای سال هم برنامه عملیاتی در 5 محور تدوین کردیم و در آخرین رصد حدود 85 درصد در این زمینه پیشرفت داشتیم که در دستگاه های اجرایی رتبه بالایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

رمضانی در ادامه تصریح کرد: حدود 65 هزار دقیقه منهای عملکرد بهمن و اسفند در طبقات مختلف از تله فیلم و مستندها و... در چهار طبقه برنامه سازی در این راستا داشته ایم که مسئولیت کمیته گفتمان سازی هم بر عهده صدا و سیما بوده است.

,

رئیس سازمان صدا و سیمای استان کرمان ابراز کرد: صدا و سیما طی دو کار پژوهشی نشان داده است گفتمان سازی در بین مردم صورت گرفته و اجرای اقتصاد مقاومتی دغدغه مردم شده است این نشان می دهد که کمیته گفتمان سازی موفق بوده است.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای مطالبه گری و پرسش گری که وظیفه رسانه ها است صدا و سیما کارهای متعددی انجام داده  و این فضا در استان کرمان رایج شده است و نشان می دهد رسانه ها و صدا و سیما کار خود را به خوبی انجام داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه