اخبار داغ

از ابتدای سال تاکنون؛

۶۲ گفتمان دینی در شمال سیستان وبلوچستان برگزار شده است

۶۲ گفتمان دینی در شمال سیستان وبلوچستان برگزار شده است
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون با هدف ارتقاء باورهای دینی مومنین در منطقه دارالولایه سیستان۶۲ گفتمان دینی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا حجت الاسلام محسن عارفی ابراز داشت: تعداد ۶۲ گفتمان دینی در طول سال در مساجد، هئیات مذهبی، حسینیه ها، تکایا، موسسات و خانه های قرانی، مدارس و دانشگاه ها با هدف ارتقای سطح دینی، اعتقادی و ارزشی جوانان و نوجوانان در سطح منطقه برگزار شده است.

عارفی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره خطر نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی، باید از ظرفیت گفتمان‌های دینی در راستای پاسخ به سوالات و شبهات نسل جوان و مسدود کردن راه نفوذ دشمن استفاده کرد و همچنین ارتقای سطح دینی، اعتقادی و ارزشی جوانان و نوجوانان را از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی دانست و نقش این گفتمان‌ها در پاسخ به شبهات دینی و آگاه سازی جوانان و همچنین ارتقاء باورهای دینی آنان بسیار موثر است.

وی در ادامه برگزاری گفتمان های دینی با هدف توسعه و تعمیق تربیت دینی دانش‌آموزان در سطح مدارس را بیان کرد و گفت: گفتمان های دینی تحول بزرگی در نگرش دانش‌آموزان نسبت به مسائل دینی و فرهنگی می تواند ایجاد کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغی چهره به چهره بهترین روش برای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دینی نسل جوان به شمار می رود.

گفتنی است؛ گفتمان های دینی انجام شده در منطقه سیستان شامل موضوعات سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب، جنگ نرم، مهارت‌های زندگی، آسیب‌های فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد، اقتصاد مقاومتی، احکام و اخلاق می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه