اخبار داغ

تیم بومرنگ مرکز رشد دانشگاه زابل در چهارمین رویداد شتاب استان رتبه اول را از آن خود کرد

تیم بومرنگ مرکز رشد دانشگاه زابل در چهارمین رویداد شتاب استان رتبه اول را از آن خود کرد
دبیر تیم کارآفرینی دانشگاه زابل عنوان کرد: تیم بومرنگ مرکز رشد دانشگاه زابل با تلاش شبانه روزی خود در چهارمین رویداد شتاب سیستان و بلوچستان رتبه اول را از آن خود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا کسری زارعی ابراز داشت: تیم بومرنگ دانشگاه زابل پس از کسب موفقیت در رویداد ایده شوی کسب و کار- کارآفرینی که در دانشگاه زابل برگزار شد به مرحله استانی راه یافت.

وی افزود: در مرحله استانی، چهارمین رویداد شتاب سیستان و بلوچستان که در شهرستان زاهدان برگزار شد تیم بومرنگ دانشگاه زابل با ارائه طراحی و ساخت سایت برای به فروش رساندن غذاهای محلی جهت کمک به زنان سرپرست خانوار مقام نخست را کسب و مورد تجلیل قرار گرفت.

زارعی با بیان اینکه، در این دوره از مسابقات تیم بومرنگ زابل با ترکیب کسری زارعی، ابوالفضل لاله دشتی، میثم جغراتیان و محمدسعید بلوچزهی در این دوره از رقابت ها حضور یافت که با تلاش و کوششی که به عمل آورد در نهایت رتبه نخست را کسب کرد.

دبیر تیم کارآفرینی دانشگاه زابل در پایان گفت: تیم بومرنگ دانشگاه زابل با حمایت ویژه دانشگاه در جهت استفاده از ظرفیت بالای منطقه و تبدیل تهدید و محدودیت های موجود به فرصت جهت ارتقای سطح علمی، اقتصادی و توسعه کسب و کار منطقه توانست به این جایگاه دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه