اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی رشتخوار خبر داد؛

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی، با انجام گشت مشترک در رشتخوار

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی، با انجام گشت مشترک در رشتخوار
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار از اجرای طرح گشت مشترک دامپزشکی با اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان همزمان با قرار گرفتن در آستانه سال جدید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، جعفر کامیاب پور رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار صبح امروز در رابطه با گشت مشترک شبکه دامپزشکی  با اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در آستانه سال جدید، گفت: در آستانه سال جدید و در راستای انجام وظایف و جهت نظارت بیشتر بر فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان گشت مشترک شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار با نمایندگی صنعت معدن و تجارت در شهرستان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

وی مدت‌زمان اجرای این طرح را از اول اسفند تا 20 فروردین سال آینده عنوان کرد و یادآور شد: در جهت اجرای این طرح از چهارشنبه‌بازار و مراکز عرضه فراورده های خام دامی شامل مرغ فروشی ها، قصابی‌ها، و مراکز عرضه ماهی قرمز بازدید به عمل آمد.

,

 

,

وی در ادامه  از ارائه آموزش‌های لازمه توسط مأمورین گشت به عرضه‌کنندگان در سطح شهرستان خبر داد و افزود: به متصدیان و مدیران فروشگاه‌ها مسائل بهداشتی در خصوص فرآورده‌های خام دامی و بهداشت فردی و محیطی آموزش داده خواهد شد.

,

 

,

وی در ادامه ضمن درخواست از شهروندان در جهت همکاری با این نهاد در این طرح، افزود: از مردم عزیز در سرتاسر شهرستان محترم درخواست می‌گردد هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت بازرسی‌های لازمه انجام پذیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه