اخبار داغ

روزهای بدون رئیس هیأت هندبال باوی

روزهای بدون رئیس هیأت هندبال باوی
دبیر سابق هیأت هندبال باوی اظهارکرد: هیئت هندبال شهرستان باوی که اخیرا به عنوان هیأت برتر استان خوزستان انتخاب شد، بعد از گذشت ۳۶ روز همچنان با دبیر برکنار شده اداره می شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باوی نیوز: دبیر سابق هیأت هندبال باوی در گفتگو با باوی نیوز اظهارکرد: هیئت هندبال شهرستان باوی که اخیرا به عنوان هیأت برتر استان خوزستان انتخاب شد، بعد از گذشت ۳۶ روز همچنان با دبیر برکنار شده اداره می شود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باوی نیوز,

DSC_0022222222222

, DSC_0022222222222,

 

,

قاضی حمیدی گفت: بعد از انتخاب هیأت هندبال باوی به عنوان هیأت برتر استان، دبیر و کلیه اعضای این هیأت به طور عجیب و ناگهانی از سوی هیأت هندبال استان خوزستان برکنار شدند.

,

وی افزود: پس از انتصاب سرپرست جدید هیأت هندبال باوی، این شخص پس از گذشت چند روز و بدون فعالیت از سمت خود استعفا داد. اداره ورزش و جوانان شهرستان باوی با استعفای وی موافقت و احمد حمیدی را به عنوان سرپرست موقت هیأت هندبال منصوب کرد.

,

حمیدی ادامه داد: سرپرست موقت هیأت هندبال باوی نامه ای برای اخذ مجوز اقامت مربی خارجی که در زمان دبیر سابق هیأت با وی قرارداد بسته شد، به هیأت هندبال استان ارسال کرد که با این درخواست موافقت نشد.

,

دبیر سابق هیأت هندبال باوی تصریح کرد: دو ماه از زمان عقد قرارداد با مربی خارجی می گذرد و وی هنوز وارد کشور نشده است، که این کار ضرر مالی و فنی زیادی را به تیم و هیأت هندبال باوی وارد می کند.

,

وی بیان کرد: هم اکنون اینجانب به صورت غیررسمی امورات داخلی این هیئت را انجام می دهم.

,

حمیدی گفت: هندبال باوی در حال حاضر در مقطع زمانی بسیار حساس و تعیین کننده ای قرار دارد و اگر این مشکلات حل نشود، به هندبال باوی ضربه سنگینی وارد می شود که غیرقابل جبران است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه