اخبار داغ

مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان:

کسی باید رئیس جمهور شود که به دنبال رفع رکود و بیکاری باشد/ غیرانقلابی‌های داخلی مثل موریانه دنبال ضربه‌زدن به انقلاب هستند

کسی باید رئیس جمهور شود که به دنبال رفع رکود و بیکاری باشد/ غیرانقلابی‌های داخلی مثل موریانه دنبال ضربه‌زدن به انقلاب هستند
مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: کاندیدای ریاست جمهوری جبهه مردمی انقلاب اسلامی کردستان در 2 اردبیهشت معرفی خواهد شد و فرد مورد نظر کسی است که در میان اقشار خاص و عام مردم رأی خواهد آورد تا مشکلات مردم را مرتفع کند و غیرانقلابی‌های را در بطن مدیریت اجرایی کشور برچیند و نیروهای صادق، درستکار و مردی را در امور اجرایی کشور قرا دهد تا نوکری مردم را بکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، عباس حسین‌پناهی در نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان که در دانشکده ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، گفت: بر اساس پی‌گیری یک سال و نیم پیش اساتید حوزه نظام انقلاب اسلامی و رهبری عظیم الشأن اینکه چگونه بتوانیم نیروهای انقلابی را به هم جذب کنیم، تصمیم گرفته شد که این کار مقدس تحت عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلابی شکل گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: در این جبهه چیزی به نام منیت، قدرت طلبی، فرصت‌طلبی وجود ندارد و هر عضو به عنوان سرباز رهبری در سنگر حفاظت از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) قدم برمی‌دارد. در این جبهه صمیمیت، صفا و برادری وجود دارد. در این جبهه همه دنبال این هستند که کارهای بیشتری انجام دهند.

,

 

,

حسین پناهی تصریح کرد: دشمنان در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی دنبال ضربه زدن به نظام هستند و متأسفانه غیرانقلابی‌های داخلی و ضد انقلاب‌های خارجی برنامه‌هایی برای ضربه زدن به ایران دارند دارند که می‌طلبد نیروهای انقلابی دست به دست هم دهند و وارد عرصه شوند.

,

 

,

مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه تمام نیروهای انقلابی زیر این پرچم جمع شده‌اند و با تأکید بر اینکه کار این جبهه فراجناحی است، گفت:  اگر تحت عنوان حزب در این جبهه فعالیت شود دیگر جبهه نیست. جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراجناحی است و از هر قشری در آن جمع شده‌اند و همه باید دست به دست هم دهیم تا انقلابی که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده، مصون بماند.

,

 

,

وی اظهار داشت: در جبهه نیروهای انقلابی تندروی نداریم. منتقدان را با سینه باز می‌پذیریم. در جبهه مردمی تخریبچی نداریم همه را دعوت به جمع‌شدن در زیر این چتر دعوت می‌کنیم. غیرانقلابی‌های داخلی مثل موریانه دنبال ضربه‌زدن به انقلاب هستند باید جلوی این حرکت گرفته شود.

,

 

,

حسین‌پناهی عنوان کرد:  در قالب جبهه مردمی بر اساس اسلامیت و انسانیت و نه عقل احساسی باید بزرگان ما را راهنمایی کنند تا به آرمان‌های مورد نظر برسیم.

,

 

,

او هشدار داد: دشمن در زمینه فرهنگ خیلی جلو آمده و به داخل خانه‌ها هم رسوخ کرده است و جبهه مردمی یعنی حرکت در رفع مشکلات مردم چراکه امروز مشکلات مردم ملموس است.

,

 

,

وی تأکید کرد: امروز افرادی می‌خواهند مردم را نسبت به نظام معترض کنند، جبهه مردمی می‌خواهد با با کمک مردم مشکلات را رفع کند چرا که رئیس جمهور را جبهه مردم انتخاب خواهد کرد.

,

 

,

مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: کسی باید رئیس جمهور شود که دنبال رفع رکود، بیکاری، گرانی و برچیدن دروغ باشد وکسی باید قدرت اجرایی مملکت را به دست گیرد که شجاع و استکبارستیز باشد تا دشمنان اینگونه به ایران بی‌ادبی نکنند.

,

 

,

حسین‌پناهی گفت: من یک انقلابی را تخریب نخواهم کرد و به کسی هم  اجازه نخواهم داد که در این جبهه یک انقلابی را تخریب کنند.

,

 

,

وی اظهار داشت:  کاندیدای ریاست جمهوری جبهه مردمی انقلاب اسلامی کردستان در 2 اردبیهشت معرفی خواهد شد و فرد مورد نظر کسی است که در میان اقشار خاص و عام مردم رأی خواهد آورد تا مشکلات مردم را مرتفع کند و غیرانقلابی‌های را در بطن مدیریت اجرایی کشور برچیند و نیروهای صادق، درستکار و مردی را در امور اجرایی کشور قرا دهد تا نوکری مردم را بکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه