اخبار داغ

گلایه معلمان بروجنی از تعطیلی شرکت تعاونی فرهنگیان/اختلاف مالی هیئت مدیره قدیم و جدید/کارگر شرکت 220 میلیون ریال مطالبه دارد

گلایه معلمان بروجنی از تعطیلی شرکت تعاونی فرهنگیان/اختلاف مالی هیئت مدیره قدیم و جدید/کارگر شرکت 220 میلیون ریال مطالبه دارد
مدیر عامل جدید شرکت تعاونی فرهنگیان بروجن می گوید: تراز هیئت مدیره قبلی حکایت از یک میلیارد و 750 میلیون ریال سهام همکاران فرهنگی دارد اما در کنار بدهی و مطالبات که قرار می گیرد بدهکار هم می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، جمعی از معلمان شهرستان بروجن که نسبت به تعطیلی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان گلایه دارند، می گویند: نزدیک به 9 ماه شرکت تعاونی فرهنگیان بروجن تعطیل شده است.

یکی از فرهنگیان شهر بروجن که تعطیلی شرکت تعاونی را زیبنده جامعه فرهنگی این شهرستان نمی داند، گفت: از مسئولان امر درخواست داریم نسبت به راه اندازی مجدد این فروشگاه اقدام کنند.

وی با اشاره به این که شرکت های تعاونی در رفع نیازمندی های فرهنگیان نقش بسیار مهمی دارند، گفت: مدتی است که در تامین کالاهای اساسی خود با مشکل مواجه شده ایم.

یکی دیگر از معلمان شهر بروجن با اشاره به نقش شرکت های تعاونی در کمک به امور معیشتی و رفاهی فرهنگیان، گفت:
امیدوارم با کمک مسئولان شهرستان، این تعاونی هر چه زودتر رونق بگیرد.

 اختلاف مالی هیئت مدیره قدیم و جدید شرکت

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار کلار، گفت: کوتاهی هیئت مدیره شرکت تعاونی باعث این وضعیت شده است.

سید جلیل حسینی، تعطیلی شرکت تعاونی را بی ارتباط با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: اعضای هیئت مدیره حکم وکیل در برابر موکل را دارند.

وی با بیان این که هیئت مدیره جدید و قدیم با یکدیگر اختلاف حساب و مالی دارند، گفت: طبق قانون پس از انتخاب هیئت مدیره جدید، هیئت مدیره قبلی تا یک ماه فرصت دارد صورت حساب مالی شرکت را تحویل دهد در غیر این صورت هیئت مدیره جدید باید از طریق مراجع قضایی اقدام کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجن با اشاره به ارسال نامه ای در همین خصوص به اعضای شرکت، گفت: صدور شناسنامه، اخذ گزارش مالی، انتخابات مجمع و تمدید هیئت مدیره بر عهده اداره کار است.

حسینی با بیان این که سود و زیان شرکت و نظارت بر روند کار بر عهده هیئت مدیره شرکت است، گفت: سه سال از وقت هیئت مدیره سابق این شرکت می گذشت که با پیگیری مستمر اداره کار بروجن تغییر داده شد.

شرکت تعاونی فرهنگیان زیر نظر هیئت مدیره اداره می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجن نیز در همین خصوص به خبرنگار کلار، گفت: شرکت تعاونی فرهنگیان زیر نظر هیئت مدیره اداره می شود.

علی رسولی با بیان این که بر اساس رای معلمان در مجمع عمومی هیئت مدیره برای این شرکت تشکیل می شود، خاطر نشان کرد: هیئت مدیره جدید این شرکت تاسیس شد اما با هیئت مدیره قبلی اختلاف حساب دارند که در روند مراجع قضایی قرار گرفته است.

رسولی با بیان این که شرکت تعاونی فرهنگیان رسما زیر نظر اداره آموزش و پرورش نیست، گفت: چند جلسه مشورتی برای برطرف شدن مشکلات و اختلافات شرکت تعاونی فرهنگیان تشکیل شده است اما نمی توانیم به صورت اداری در این قضیه وارد شویم.

کارگر شرکت 220 میلیون ریال مطالبه دارد/از طریق مراجع قضایی اقدام کرده ایم

علیرضا رفیعیان  مدیر عامل جدید شرکت تعاونی فرهنگیان بروجن نیز در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: به خاطر مغایرت در حسابها هنوز شرکت را تحویل نگرفتیم.

رفیعیان با اشاره به پیگیری وضعیت شرکت در بحث مغایرت ها از طریق مراجع قضایی، افزود: اعضای هیئت مدیره جدید در اعتراض به حل نشدن مشکلات و مغایرت ها استعفا دادند اما پذیرفته نشد.

وی با اشاره به مطالبات اداره دارایی و ارزش افزوده سال 94 از شرکت و مسدود شدن حساب تعاونی، افزود: برای کارگر شرکت از سال 81 تا سال 83 بیمه پرداخت نشده است.

رفیعیان با بیان این که  از سال 81 تا سال 95 نیز سنوات کارگر شرکت پرداخت نشده است، افزود: جمعا حدود 220 میلیون ریال مطالبات کارگر از شرکت است.

مدیر عامل جدید شرکت تعاونی فرهنگیان بروجن گفت: تراز هیئت مدیره قبلی حکایت از یک میلیارد و 750 میلیون ریال سهام همکاران فرهنگی دارد اما در کنار بدهی و مطالبات که قرار می گیرد بدهکار هم می شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار،, کلار, کلار,
,
,
,
, فرهنگیان نقش بسیار مهمی دارند، گفت: مدتی است که در تامین کالاهای اساسی خود با مشکل مواجه شده ایم.

یکی دیگر از معلمان شهر بروجن با اشاره به نقش شرکت های تعاونی در کمک به امور معیشتی و رفاهی فرهنگیان، گفت:
,
,
,
,
,  اختلاف مالی هیئت مدیره قدیم و جدید شرکت ,
,
, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, شرکت تعاونی فرهنگیان زیر نظر هیئت مدیره اداره می شود,
,
, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
, کارگر شرکت 220 میلیون ریال مطالبه دارد/از طریق مراجع قضایی اقدام کرده ایم,
,
, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه