اخبار داغ

امام جمعه قیدار:

حفظ انقلاب اسلامی در گرو تقویت روحیه ی بسیجی و انقلابی دانش آموزان است

حفظ انقلاب اسلامی در گرو تقویت روحیه ی بسیجی و انقلابی دانش آموزان است
امام جمعه قیدار گفت: حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی در گرو تقویت روحیه ی بسیجی و انقلابی دانش آموزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی اشراق شهرستان خدابنده به همراه مدیریت و معاونین و روحانی این مدرسه با امام جمعه شهر قیدار در محل دفتر وی دیدار کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در این مراسم که در فضایی آکنده از نشاط و شوق نوجوانان انقلابی خدابنده برگزار شد به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در مدت از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: با مروری گذرا به شرایط کشور در زمان قبل از انقلاب می توان به وضوح دریافت که ایران در آن زمان در عرصه تولید علم، دانش، تولیدات صنعتی و تکنولوژی فاقد جایگاه جهانی بود.

,

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی در گرو تقویت روحیه ی بسیجی و انقلابی دانش آموزان است،تصریح کرد: اما امروز پس از طی ۳۸ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی به دستاوردهای جهشی متکی به معنویت و تلاش دانشمندان جوان ایرانی دست یافته که حتی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر عظمت آن اذعان داشته و به کارآمدی و توان بالای نیروهای دانشمند و نخبه کشورمان اعتراف می کنند.

,

امام جمعه قیدار با بیان اینکه روحیه جوانان کشورمان بعد از انقلاب فضا را دگر گون کرد اظهار داشت: بطوریکه اگر آن زمان دشمن جرات این را داشت که در وسط خیابان های شهرهای کشورمان بجنگد اما امروز در خود کشور اسرائیل خفگان گرفته و جرات جنگیدن با ایران را ندارد و همه اینها به خاطر همین جوانان متعهدی است که روی اعتقادات خود ایستاده اند.

,

وی به توطئه های نرم دشمنان در فضای مجازی نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: اما لازم است بدانند که جوانان ما راه مقاومت و ایثار را پیدا کرده اند و پایبند به اعتقادات دینی و روحیه جهادی هستند.

,

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: ولایی بودن و پایبندی به اصول و احکام اسلامی از مهمترین نکاتی بود که باعث مصمم شدن ملت ایران در مبارزات انقلابی شان گشت و در نهایت نیز به پیروزی سرانجامید.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: یکی از مولفه های اصلی برای شناخت آرمانهای انقلاب توجه و الگوپذیری جوانان از شخصیت های مبارز انقلابی است.

,

وی همچنین بیان کرد: شکل گیری روحیه ی همدلی و مشارکت گروهی توسط دانش آموزان جزو مواردی است که باید در اولویت فعالیت های دانش آموزی قرار گیرد.

,

امام جمعه قیدار در پایان سخنان خود یادآور شد: دانش آموزان ثمره و میوه انقلاب اسلامی هستند و با مشارکت خود در برنامه های اجرایی می توانند نقش آفرینی کنند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه