اخبار داغ

اگر نیاز باشد بسیجیان، دشمنان یمن را هم بر زمین می‌زنند/ پیروزی مقاومت سوریه در ذهن دوست و دشمنان نظام نمی‌گنجید

اگر نیاز باشد بسیجیان، دشمنان یمن را هم بر زمین می‌زنند/ پیروزی مقاومت سوریه در ذهن دوست و دشمنان نظام نمی‌گنجید
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی مقاومت در سوریه ، گفت: آمریکا باید بداند که اگر نیاز باشد، رزمندگان و بسیجیان ما مثل عقاب بر سر دشمنان یمن قرار می‌گیرند و آن‌ها را بر زمین می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، دکتر محمد دهقان، نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس شهرستان چناران اظهار کرد: دلیل قدرت و اقتدار ایران اسلامی در ۳۸ ساله گذشته، حضور صاحبان تفکر بسیجی در صحنه‌های مختلف انقلاب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

وی ادامه داد: به‌واسطه همین حضور، ایران امروز از همه زمان‌ها قدرتمندتر شده است. چهار سال پیش دوستان و دشمنان ما فکر نمی‌کردند که ما در سوریه پیروز شویم و دشمنان ما این‌چنین با فضاحت و ذلت شکست بخورند.

,

دهقان بابیان اینکه حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف بازدارنده دشمنان انقلاب و بشریت است، گفت: نظر دیگری وجود دارد که می‌گوید ما نمی‌توانیم در برابر آمریکا ایستادگی کنیم.

,

نماینده مردم چناران در مجلس خاطرنشان کرد: این تفکر همزاد انقلاب در کشور ما رخ نموده است و معتقدند هرچه آمریکا و ابرقدرت‌ها می‌گویند ما باید قبول کنیم. اوایل انقلاب این را لیبرال‌ها با صراحت اعلام می‌کردند. در دوره‌ای این تفکر ضعیف‌تر شد و البته مجدد قدرت گرفت.

,

وی افزود: زمانی که آمریکا افغانستان را تصرف کرد عده‌ای در مجلس شورای اسلامی نامه نوشتند که ما نمی‌توانیم با آمریکا سر ناسازگاری داشته باشیم و باید تسلیم خواسته‌های آن‌ها شویم و در همین راستا نامه جام زهر را به مقام معظم رهبری نوشتند و خواستار تسلیم شدن وی شدند.

,

وی عنوان داشت: امروز هم این تفکر وجود دارد و عده‌ای فکر می‌کنند که اگر عقب‌نشینی کنیم مسئله تمام می‌شود و دشمن دست از دشمنی با ما برمی‌دارد. درحالی‌که این‌گونه نیست. اگر از هسته‌ای دست بکشیم، موشکی را بهانه می‌کنند.

,

دهقان تصریح کرد: آمریکا می‌خواست سوریه را از جبهه مقاومت بگیرند و تحویل عربستان و مزدوران خود بدهند. از آن سر دنیا آل سعود را تحریک کرد که علیه ملت مظلوم یمن وارد جنگ شود اما باید بداند اگر نیاز باشد رزمندگان و بسیجیان ما مثل عقاب بر سر دشمنان یمن قرار می‌گیرند و آن‌ها را بر زمین می‌زنند.

,

وی در پایان تأکید کرد: ایستادگی و مقاومت ما را به عزت می‌رساند و موجب اقتدار و شکوه نظام اسلامی می‌شود و در این رزمایش نیز این ایستادگی به نمایش گذاشته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه