اخبار داغ

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین؛

آماده گسترش فضای درمانی بیمارستان هستیم/ تخت های بستری بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد به ۴۰۰ تخت افزایش پیدا می کند

آماده گسترش فضای درمانی بیمارستان هستیم/ تخت های بستری بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد به ۴۰۰ تخت افزایش پیدا می کند
رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین از افزایش تخت های بستری خبر داد و بیان کرد: برنامه ریزی های اولیه جهت ساخت فضای درمانی ۴۰۰ تخت خوابی در محل بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد صورت گرفته است که این امر با همکاری مسئولین مختلف شهرستانی و استانی در دراز مدت انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: دکتر علی فتحی رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین طی گفتگویی با پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما گفت: سازمان تامین اجتماعی به جهت مساعدت با وزارت بهداشت اقدامات مختلفی انجام داده است که از جمله آن می توانیم به ساخت بیمارستان در قسمت های مختلف کشور اشاره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی و غیردولتی است که به بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز درمانی زیر نظر سازمان به صورت رایگان خدمات مختلفی ارائه می کند.

,

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین اظهار داشت: یکی از بیمارستان هایی که توسط سازمان تامین اجتماعی ساخته شده است، بیمارستان شهدای پانزده خرداد ورامین است که در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید.

,

فتحی افزود: این بیمارستان ۱۸۴ تخت مصوب دارد و می تواند تا این اندازه فعالیت کند ولی در حال حاضر ۱۶۷ تخت بیمارستانی فعال داریم که به بیماران خدمات رسانی می شود.

,

وی در خصوص نارضایتی برخی مراجعه کنندگان به این بیمارستان نیز گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۳۰۰ مراجعه کنندگان به قسمت های مختلف از جمله درمانگاه های عمومی، تخصصی و اورژانس داریم که قسمتی از این مراجعات توسط خود افراد بوده و قسمت دیگری نیز توسط اورژانس و عوامل دیگر به بیمارستان آورده می شوند.

,

فتحی ادامه داد: در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین روزانه بین ۲۵ تا ۳۵ عمل مختلف تخصصی و فوق تخصصی انجام می شود که حجم بسیار زیادی نسبت به فضای در اختیار بیمارستان می باشد.

,

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین اظهار داشت: در حال حاضر از شهرستان های دشت ورامین به خصوص شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا به این بیمارستان جهت درمان مراجعه می کنند که حجم بسیار زیادی از مراجعه کنندگان را هر روز به ارمغان می آورد در صورتی که فضای در اختیار بیمارستان محدود است.

,

وی ادامه داد: به عنوان مثال می توانیم از درمانگاه غدد نام ببریم که پزشک معالج روزهای سه شنبه هر هفته تعداد ۵۰ بیمار را معاینه می کند در صورتی که تعداد افراد مراجعه کننده ۸ برابر این میزان بوده و باالاجبار از هر ۸ نفر باید تعداد ۷ نفر بدون معاینه پزشک به منازل خود بازگردند.

,

فتحی گفت: طبق استانداردهای درمانی در دنیا، با توجه به میزان جمعیت شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا باید بیش از ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در این شهرستان ها وجود داشته باشد در صورتی که در حال حاضر تمام تخت های بیمارستانی موجود حدود ۳۰۰ تخت بیمارستانی بوده که در اختیار بیمارستان های شهدای ۱۵ خرداد و شهید مفتح ورامین می باشد.

,

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات درمانی فعلی که در شهرستان وجود دارد افزایش تعداد تخت های بستری است که در این بیمارستان ما آمادگی برای انجام این کار را نیز داریم.

,

وی افزود: در حال حاضر برنامه ریزی های مختلفی به جهت گسترش فضای فیزیکی بیمارستان را داریم و تاییدیه های اولیه لازم جهت انجام این امورات را نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی دریافت کرده ایم ولی برای دریافت هزینه های گسترش تخت های بیمارستانی و ساخت فضای فیزیکی لازم باید مجوزهایی از سوی مسئولین شهری صادر شود.

,

فتحی گفت: در حال حاضر اختلاف نظرهایی بین مسئولین جهت روند صدور این مجوزها وجود دارد که باید با هماهنگی بیشتر این اختلاف نظرها برطرف شده و روند ساخت فضای فیزیکی جهت افزایش تخت های بستری نیز آسان شود.

,

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین از افزایش تخت های بستری در دراز مدت خبر داد و بیان کرد: برنامه ریزی های اولیه جهت ساخت فضای درمانی ۴۰۰ تخت خوابی در محل بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد صورت گرفته است که این امر با همکاری مسئولین مختلف شهرستانی و استانی در دراز مدت انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه