اخبار داغ

عکس نوشته/تابوت آمریکایی

عکس نوشته/تابوت آمریکایی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه برخی می‌گویند چرا مشروعیت رژیم صهیونیستی را زیر سؤال می‌برید گفت: باید از عده‌ای که معتقدند سایه جنگ را از سر ملت برداشته‌اند پرسید که آیا شما به آمریکایی‌ها گفته‌اید که ما زمین‌خورده شماییم؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛محمدحسن صفار هرندی عصر امروز در یادواره ۲۶ شهید محله حسین آباد در مسجد آقاسیدحسن آستانه اشرفیه اظهار داشت:دوستان اصلاح‌طلب و برخی طرفداران دولت در رسانه‌هایشان میگویند که اگر ما نباشیم آمریکا به ایران حمله می‌کند و ما سایه جنگ را از سر این ملت برداشتیم که در این صورت باید به این افراد گفت این گفته شما یعنی شما به آمریکایی‌ها گفته‌اید که ما زمین‌خورده شماییم و مطمئن باشید که غلطی از ما سر نمی‌زند؟ و ما کسی نیستیم و شما به این گردن‌کج ما رحم کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

صفارهرندی با تأکید بر اینکه شهدا سایه جنگ را از سر ملت و کشور دور کرده‌اند بیان کرد: وقتی خاتمی در سال ۱۳۷۶ به روی کار آمد ادعا کرد که موشک‌های ابرقدرت‌ها مراکز حساس کشور را هدف گرفته بودند که پس از روی کار آمدن ما این بحث خوابید و در اوج همین دوره در سال ۱۳۸۲ همین کار را کردند و همه نوع باج دادند و پیشنهاد گفتگوی تمدن‌ها که مربوط به پیش از حضور آن‌ها بود را مطرح کردند که نتیجه آن شد که همان کشورها ایران را یکی از مراکز اصلی شرارت در دنیا دانستند.

,

وی با اشاره به شکست آمریکا در عراق و سوریه خاطرنشان کرد: استراتژیست آمریکایی پس از مطرح‌شدن در کنگره و محافل آمریکا چرا به ایران حمله نمی‌کنید گفت زیاده‌گویی نکنید فکر می‌کنید ایران شبیه افغانستان و عراق است که اگر روزی تصمیم به اشغال آن را گرفتید به‌راحتی این کار را انجام دهید و اگر هم ‌زمانی بخواهید این کار را انجام دهید باید ۲۰ هزار تابوت برای روز اول جنگ با ایران در آمریکا آماده کنید.

,


,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه