اخبار داغ

اجرای 311 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد بانه

اجرای 311 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد بانه
مدیر کمیته امداد شهرستان بانه از اجرای 311 طرح اشتغالزایی با صرف اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال توسط کمیته امداد بانه برای مددجویان و جوانان نیازمند دز یازده ماه گذشته امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر،  جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری به مناسبت قرار گرفتن در آستانه سال نو  با حضور امام جمعه بانه، معاون  فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های امدادی و خدمات رسان در محل سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

جلال خلیلی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بانه در این جلسه خودکفایی مددجویان کمیته امداد را از اولویت های اصلی این نهاد عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته امداد بانه در راستای تحقق این مهم در طی یازده ماه گذشته سالجاری به بیش از  76 نفر از مددجویان و فرزندان افراد تحت پوشش تسهیلات اشتغالزایی اعطا کرده است.

,

وی افزود: مبلغ این تسهیلات بسته به نوع طرح اشتغال از بیست میلیون تا سی و پنج میلیون تومان متغیر بوده است بطوریکه در طی مدت مذکور بالغ بر 1 میلیارد و 300 میلیون تومان در این حوزه به مددجویان تسهیلات اعطا شده است.

,

 خلیلی همچنین از اعطای سه میلیارد و 300 میلیون تومان وام اشتغالزایی به مددجویان و افراد نیازمند در مدت مذکور خبر داد و گفت: کمیته امداد بانه در سالجاری علی رغم ارائه تسهیلات به مددجویان به آن دسته از جوانان غیر مددجو نیز که مستحق حمایت بودند وام اشتغالزایی اعطاء کرده است.

,

 مدیر کمیته امداد بانه با بیان اینکه در سالجاری 311 طرح اشتغالزایی با صرف اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال توسط کمیته امداد بانه برای مددجویان و جوانان نیازمند توسط بانک های عامل اعطاء شده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبلغ 5 میلیارد تومان دیگر اعتبار کمیته امداد در بانک موجود است که آمادگی داریم به افراد واجد شرایط در راستای اشتغالزایی ارائه دهیم .

,

خلیلی در ادامه به اجرای کلاس های آموزشی و مهارت آموزی برای مددجویان نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه و در راستای ایجاد اشتغال پایدار و تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی کمیته امداد بانه توانسته برای یک هزار نفر از مددجویان خود در شهر و روستا کلاس های آموزشی در حوزه های کشاورزی؛ دامپروری و مشاغل خانگی برگزار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه